برای تغییر مدیران استان مماشات نداریم

استاندار زنجان گفت: از عملکرد برخی مدیران استان راضی و از برخی دیگر نیز به صورت نسبی ناراضی هستیم و اگر هم قصد تغییر  مدیری را داشته باشیم مماشاتی نداشته و تسلیم فشارها نیز نمی‌شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان؛ محسن افشارچی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با بیان اینکه باید از الان طوری در استان حرکت کنیم که اخلاق مدارانه حرکت ها را تسهیل کنیم و مدیران را امر به معروف کنیم اظهار کرد: من انتظار محبت این حجمی را از رسانه های استان نداشتم و گرمای محبت شان را احساس می کنم و درخواست دارم که در هر حوزه ای که ورود میکنید مطالعه و بر مبنای فهم مطالبه کنید.

وی افزود: تا وقتی که رسانه ها با دانش حرکت نکنند اتفاق مثبتی در استان و کشور رخ نخواهد داد و خبرنگار باید اهل تحلیل باشد.

استاندار زنجان با اشاره به رشد هدف گذاری ۸.۷ درصدی در استان بیان کرد: ما بر این رشد هدف گذاری برمانه ریزی کرده ایم و اینکه چه مقدار محقق شود بستگی به این دارد که شاخص های کشوری به چه شکل باشد و برای تحقق آن نیاز به زمان دارد.

افشارچی تصریح کرد: در این مسیر باید کلیات حرکتی به طوری باشد که برنامه دار پیش برویم و برای جذب سرمایه داران نیز کارهایی صورت گرفته است ولی زیرساخت های لازم را در حال فراهم کردن هستیم تا مسیر رشد اقتصادی که حرکت میکنیم پایدار باشد.

اطلس سرمایه گذاری استان سه ماهه اول سال آینده نهایی میشود

وی با بیان اینکه کار دولت تسهیل گری، گره گشایی و ایجاد زیرساخت است افزود: در این راستا در استان به شهرک صنعتی زمین اضافه کردیم و تمامی شهرک های صنعتی استان صاحب گاز شدند و تمامی زیرساخت هایش آماده شده است و همچنین قرارداد منطقه ویژه امضا شده است و عاملیت آن به یک کنسرسیوم ۲شرکتی که یکی از آن ها زنجانی است واگذار شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اطلس سرمایه گذاری استان بیان کرد: در این خصوص در میانه راه هستیم و در حال تدوین است که امیدواریم در سه ماهه اول سال آینده نهایی شود.

از برخی مدیران راضی و برخی بصورت نسبی ناراضی هستم / برای تغییر مدیران مماشات نداریم

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص عملکرد مدیران استان و اینکه قصد تغییر برخی مدیران را داشته ولی به علت دخالت برخی نمایندگان مجلس در استان نتوانسته اید تصمیم خود را عملی کنید، اظهار کرد: از عملکرد برخی مدیران راضی و از برخی دیگر نیز به صورت نسبی ناراضی هستیم اگر هم قصد تغییر داشته باشیم مماشاتی نداشته و تسلیم فشارها نیز نمی‌شویم و تا کنون نیز هیچ فشاری نبوده است و تقریبا با تمامی نماینده‌های استان زنجان در مجلس رابطه خوبی داریم و برای تغییر مدیران در سال آینده نیز بستگی به عملکرد سه ماهه اول مدیران دارد که چطور باشد که اگر عملکرد خوب نباشد تغییر صورت میگیرد.

۳ نفر در اعتراضات اخیر زنجان فوت کرد
وی در بخش دیگری نیز با اشاره به تعداد کشته‌شدگان و بازداشتی‌های اعتراضات اخیر در استان زنجان گفت: 3 نفر در این حوادث فوت شدند و پرونده تعدادی از بازداشت‌شدگان نیز در مرحله بررسی قرار دارد که برای اطلاع از جزئیات از دستگاه قضایی استان پیگیری صورت گیرد، ما متولی اجرا هستیم و متولی دستگاه قضا نیستیم.

در خصوص مسمومیت دانش آموزان استان در حال انجام تحقیقات هستیم

استاندار زنجان در ادامه پاسخ به سوالات خبرنگاران با اشاره به مسمومیت دانش آموزان و علت آن در استان بیان کرد: مسمومیت مدارس در استان ۲ روز بود و هنوز مطمئن نیستیم که مسئله به چه صورتی بود چراکه علت های متفاوتی در سطح کشور بود و برخی نیز ایجاد عناد در کشور بود تا عدم اعتمادی ایجاد شود و برخی نیز شیطنت های دانش آموزی بوده است و ما در استان نیز در حال تحقیق هستیم و دستگاه امنیتی در استان نیز در حال انجام تحقیقات است که به محض نهایی شدن به اطلاع رسانه ها و عموم مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha