با چهار روز اقامت در زنجان یک و نیم روز رایگان مهمان زنجانی ها باشید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: گردشگران برای اقامت در هتل‌ها و رفاه حال مسافران در نوروز به ازای ۴ شب اقامت در هتل های استان یک روز و نیم  از اقامت رایگان برخوردار خواهند شد.

به‌گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سید سعید صفوی اظهار کرد: در جهت ایجاد انگیزه برای سفر تمامی مراکز اقامتی موظفند در نوروز به ازای ۴ شب اقامت در هتل های استان یک روز و نیم اقامت رایگان به گردشگران تعلق بدهند.

وی افزود: فعالان عرصه گردشگری امیدوار هستند سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ آغازی برای فعالیت‌های گردشگری باشد و رونقی دوباره به هتل‌ها بازگرداند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان بیان کرد: بازرسان و کارشناسان ستادی استان نیز برای رسیدگی بیشتر به صورت نامحسوس از واحدها بازدید خواهند کرد.

صفوی خاطرنشان کرد: در نظر داریم با امکانات و جاذبه های متنوع فرهنگی و گردشگری، استان زنجان را به عنوان مقصد سفر و گردشگر پذیر معرفی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه آمادگی خدمات سفر در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: برای اطلاع رسانی هرگونه تخلفی در واحدهای صنفی و اماکن تحت پوشش این نهاد می توانند مشکلات خود را از طریق سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ مطرح کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha