افزایش شهرهای زرد استان فارس به ۲۰ شهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹، از افزایش شهرهای زرد استان به ۲۰ شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در نشست ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه، ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۲، با اشاره به افزایش گزارش موارد عفونت های حاد تنفسی گفت: افزایش موارد مثبت باعث افزایش مناطق زرد استان به ۲۰ شهر شده است و کلان شهر شیراز نیز در رنگ بندی جدید کرونایی، در وضعیت زرد قرار دارد.

او با اشاره به پیش بینی افزایش مسافرت های نوروزی در سال جدید، از افراد بالای ۱۸ سال که دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند و بیش از ۶ ماه از دریافت واکسن آنها گذشته است، خواست تا نسبت به دریافت نوبت یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.
افزایش شهرهای زرد استان فارس به ۲۰ شهر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به آمادگی حوزه بهداشت برای خدمت رسانی در ایام نوروز گفت: دو مرکز بهداشت شهدای والفجر واقع در پل حر، جنب فرمانداری و مرکز خدمات جامع سلامت حضرت فاطمه زهرا (س) واقع در بلوار همت جنوبی، در تمامی روزهای تعطیل و غیرتعطیل ایام نوروز ۱۴۰۲، از ساعت هشت تا چهارده آماده ارائه خدمات تشخیص و درمان سرپایی کووید به شهروندان و مسافران است.

دکتر «عباس رضائیان زاده» ادامه داد: متقاضیان دریافت خدمات کووید می توانند در روزهای اداری علاوه بر دو مرکز بهداشت شهدای والفجر و فاطمه زهرا (س)، از ساعت هشت تا چهارده به مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل(ع)، واقع در بلوار نصر جنب مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و مرکز خدمات جامع سلامت حضرت زینب کبری (س) واقع در بلوار سیاحتگر، انتهای کوچه ۳۳ مراجعه کنند.

بررسی مصوبه های نشست های پیشین، ارائه آخرین گزارش ها و آمارهای مربوط به کرونا در مناطق مختلف استان، روند اجرای واکسیناسیون در استان، وضعیت سلامت بیماران بستری در بخش های عادی و ویژه بیمارستان ها، آمار ورودی جدید بخش های کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان و بررسی علت های جان باختن بیماران مبتلا به کرونا، دیگر محورهای این نشست بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha