آمادگی کامل مراکز درمانی زنجان در ایام نوروز/ استمرار نظارت ها درایام تعطیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از آمادگی کامل واحدهای تابعه دانشگاه جهت خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین از استمرار نظارت ها بر مراکز درمانی نیز در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان، دکتر حسن بختیاری در گفتگو با برنامه "دانیشیخ" مرکز اشراق زنجان اظهار کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ و همچنین مقارن با ماه مبارک رمضان، تمامی واحدهای ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی اعم از اورژانس‌های پیش بیمارستانی، درمانگاه های شبانه‌روزی، پاراکلینیک‌ها، مراکز دندانپزشکی و بیمارستان‌ها با رویکرد ارائه خدمات به موقع، با کیفیت و ایمن و افزایش رضایت مندی شهروندان و مسافران در سال جدید، در آمادگی کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین در تعطیلات پایان سال و نوروز همه مراکز اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی، اتاق‌های عمل، بخش‌های مراقبت ویژه، بخش‌های دیالیز و دیگر بخش‌ها به صورت شبانه روزی فعال است و به مسافران نوروزی خدمات رسانی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه مراکز درمانی با تمام توان در خدمت مردم هستند، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر کمبودی در زمینه ملزومات پزشکی و داروهای اساسی و مورد نیاز بیمارستان‌ها وجود ندارد.

دکتر بختیاری با اشاره به استمرار نظارت بر مراکزبهداشتی و درمانی در طول ایام تعطیل، خاطرنشان کرد: نظارت از طریق مدیران وکارشناسان ستادی بر تمامی مراکز در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به آمادگی شبانه‌روزی دانشگاه جهت پاسخدهی مناسب به بحرانهای احتمالی افزود: تدابیر لازم جهت ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص ارائه خدمات بهینه سلامت از طریق شماره تلفن ‎۱۹۰‏ و ستاد هدایت و اطلاع رسانی درمان به شماره تماس ۳۳۱۳۵۱۲۴ اندیشیده شده است.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha