۱۴۲ جایگاە سوخت کردستان آماده ارائه خدمات در ایام نوروز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از آمادگی ۸۸ باب جایگاه عرضه ‌فرآورده های نفتی و ۵۴ باب ‌CNG‌ این منطقه جهت خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر ‌داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، جهانبخش ‌نوکانی اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان ومسافرینی که در ایام ‌تعطیلات نوروزی به کردستان سفر می کنند، عملیات نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی ‌در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و CNG‌ منطقه کردستان از ۱۶ اسفند در نواحی ۹ گانه ‌منطقه آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد. ‌

وی در ادامه با اشاره به شرایط جغرافیایی و وجود مناظر زیبا و دیدنی در استان و حضور هرساله ‌مسافرین در استان خواستار توجه جدی مالکین مجاری عرضه به خرید به موقع فرآورده، فعال ‌بودن تمامی دوربین ها و تلمبه‌های جایگاه، نظافت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی جایگاه های ‌بین راهی و آمادگی شرکت‌های پشتیبان فنی و سامانه هوشمند سوخت جهت ارائه خدمات به ‌شهروندان شد.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در کلیه مجاری ‌عرضه منطقه افزود : الزامیست مالکین جایگاه‌ها به طور مستمر در جایگاه مربوطه حضور فعال ‌داشته و نسبت به کنترل فعالیت جایگاه و ارائه خدمات مطلوب به مراجعین اقدام کنند. ‌

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به ظرفیت مطلوب ذخیره ‌سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات منطقه، خاطرنشان کرد: عملیات تامین و توزیع ‌فرآورده‌های نفتی در تمامی جایگاه‌های عرضه منطقه در حال انجام است و هیچگونه مشکلی در ‌عرضه سوخت در مجاری عرضه وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha