به ۵۱ مورد از شکایات مردمی پاسخ داده شد/ تماس از شما پیگیری از ما

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه کارشناسان دانشگاه به صورت شبانه روزی آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی ،درمانی و دارویی شهروندان و مسافران نوروزی است، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به ۵۱ مورد از این شکایات مردمی پاسخ و رسیدگی شده است.

حسن اسمخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، با اشاره به آمادگی شبانه روزی مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه جهت پاسخدهی مناسب به بحرانهای احتمالی در ایام تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: مسافران نوروزی و شهروندان زنجانی در ایام تعطیلات نوروزی ،در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی می توانند شکایات خود را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اعلام و پیگیری نمایند.

وی افزود: توصیه می شود در صورت مشاهده وضعیت نامناسب بهداشت محیط رستوران ها و سایر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی،عدم رعایت بهداشت فردی کارکنان ارائه دهنده مواد غذایی، شرایط نامناسب بهداشتی هتل ها و مراکز اقامتی، مطب ها، بهداشت آب و فاضلاب و زباله، عرضه وفروش موادغذایی فاسد و موادغذایی تاریخ مصرف گذشته و.... را از طریق شماره تلفن رایگان ۱۹۰ اعلام تا با حضور بازرسان در اسرع وقت به محل مورد نظر مراجعه تا نسبت به برخورد و رفع نواقص بهداشتی اقدام شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، یادآوری کرد: متقاضی طی تماس با سامانه شکایت خود را اعلام می کند و شکایت نیز بر اساس ارتباط موضوع، به حوزه های مختلف در دانشگاه (معاونت درمان، معاونت بهداشتی و فوریت های پزشکی، معاونت غذا دارو ) ارجاع و سپس کارشناس مربوطه، موضوع را از طریق واحد مرتبط پیگیری و پس از دریافت پاسخ، اقدام به بارگذاری پاسخ در سامانه ۱۹۰ کرده و نتیجه به شاکی اعلام میگردد.

اسمخانی با بیان اینکه کارشناسان دانشگاه به صورت شبانه روزی آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی ،درمانی و دارویی شهروندان و مسافران نوروزی است، بیان‌ کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به ۵۱ مورد از این شکایات مردمی پاسخ و رسیدگی شده است.

وی افزود: امید است با یاری هم وطنان و شهروندان روز به روز شاهد ارتقای بهداشت در کشور بوده و شاهد کاهش رشد بیماری ها در استان و کشورباشیم.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha