امدادرسانی به ۲۵۱ مسافر نوروزی گرفتار در برف و کولاک جاده‌های زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شامگاه سه شنبه تیم های عملیاتی  هلال احمر استان در نخستین روز از سال به ۲۵۱ مسافر نوروزی  گرفتار در برف و کولاک جاده های این استان امدادرسانی  کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان، سید قاسم موسوی ضمن تبریک سال نو به هموطنان باتوجه به بارش برف در جاده های زنجان،اظهار کرد: از ساعت ۱۷ بعدازظهر سه شنبه عملیات امدادرسانی به خودروها و مسافران گرفتار در جاده های کوهستانی استان زنجان آغاز شد.

وی تصریح کرد: در جاده های زنجان -طارم، زنجان - دندی، ابهر - خدابنده و اتوبان زنجان- قزوین به ۲۵۱ مسافر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه این تعداد سرنشینان ،۷۵ خودرو بودند بیان کرد: عملیات امدادرسانی و رهاسازی خودروهای گرفتار در برف و کولاک تا ساعت ۲۱ سه‌شنبه ادامه داشت.

موسوی خاطر نشان کرد: هشت نفر از افراد گرفتار در این شرایط جوی به مناطق امن منتقل و هفت نفر نیز در پایگاه امداد و نجات جاده ای اسکان داده شده اند.

وی گفت: در این امدادرسانی ها پنج تیم عملیاتی با ۱۵ نجاتگر همراه با پنج دستگاه آمبولانس به کمک هموطنان اعزام شدند.

این مسئول از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha