رستوران‌های بدون‌مجوز در ماه رمضان تعطیل هستند

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران گفت: رستوران‌هایی که مجوز دارند باز  بوده و  رستوران‌های بدون‌مجوز در ماه رمضان تعطیل هستند.

مهران حسنی در گفت‌وگویی که در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران انجام شد، اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران از تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرده و تا تاریخ ۲ فروردین ۱۴۰۲، نزدیک به ۷ میلیون نفر شب اقامت در استان مازندران داشتیم.

وی گفت: همچنین بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری، از تاریخ ۱۶ اسفند آغاز شده و نزدیک به ۶۰۰ بازدید از واحدهای های گردشگری استان صورت پذیرفت.

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران ادامه داد: در طی همین مدت، ۱۳ مورد شکایت از طریق سامانه ۰۹۶۲۹، به ما اعلام شد که همه موارد رسیدگی و نتایج آن به شاکیان اعلام شد

حسنی افزود: در ادامه کسانی که در مورد تسهیلات و خدماتی که در استان داده می‌شود در هر قسمتی اعم از جایگاه‌های سوخت، سوپرمارکت‌ها، تاسیسات گردشگری و سایر خدمات نقصی می‌بینند می‌توانند از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ ارتباط برقرار کنند.

وی در پاسخ براورد میزان حجم مسافر در مقایسه با سالهای گذشته گفت: بر اساس آماری که سازمان پلیس راه استان و سازمان ترافیک اعلام کرد، ۲۶ درصد افزایش ترافیک جاده ‌ای تا کنون به ثبت رسیده و این نشان از حجم بالای گردشگر به استان است و مازندران نیز تا کنون همچنان مقصد اول سفر گردشگران است.
معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران در پاسخ به پرسش مبنی بر تفاوت خدمات سفر ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل در چیست؟ گفت:
شروع ماه رمضان امسال از سومین روز سال نو اغاز شده و در این راستا افطاری ساده و در پایانه‌های مسافربری، در پایگاه هلال احمر، پایگاه های تاریخی و همچنین پایانه های فرودگاه‌ها برای روزه داران در نظر گرفته شده است.

حسنی درباره مجوز رستوران ها در ماه رضان نیز گفت: رستوران‌هایی که مجوز دارند باز بوده و رستوران‌های بدون‌مجوز در ماه رمضان تعطیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha