عینک کاوردار، انتخاب همزمان عینک طبی و آفتابی

عینک کاوردار مگنتی یکی از انتخاب های مناسب ویژه افراد عینکی است که می خواهند عینک آفتابی نیز داشته باشند.

عینک کاوردار همانگونه که از نامش مشخص است، عینک طبی است که به وسیله یک کاور آفتابی به عینک طبی-آفتابی تبدیل می شود. این کاور از طریق آهن ربا و یا گیره به فریم اصلی عینک متصل شده و با لایه نازکی که دارد به دید فرد عینکی نیز آسیب نمی زند. برای کسب اطلاع و آگاهی بیشتر از مزایا و معایب عینک کاوردار در ادامه همراه ما باشید.

مزایای عینک کاوردار

قطعا اصطلاح یک تیر و دو نشان را شنیده اید. عینک کاور دار می تواند مصداق واقعی این اصطلاح باشد. شما با خرید عینک کاوردار ، هم صاحب یک عینک طبی مناسب نمره چشم خود شده اید و هم یک عینک آفتابی دارید و رویای استفاده از عینک آفتابی را به واقعیت تبدیل خواهید کرد. این مهمترین ویژگی و مزیت استفاده از عینک کاور دار است.

از دیگر مزایای استفاده از عینک کاوردار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. عینک کاوردار به شما امکان استفاده از کاور دودی و یا آفتابی عینک در زمان مورد نیازتان را می دهد. یعنی شما دردسرهای استفاده از عینک فتوکرومیک را نخواهید داشت؛ چرا که در زمان استفاده از عینک کاور دار این شما هستید که تصمیم می گیرید چه زمانی از کاور آفتابی استفاده کنید. اما در عینک فتوکرومیک، از زمان بازگشت شما به سایه ، مدت زمانی طول می کشد تا رنگ عدسی های عینک به حالت قبل برگردد.

۲. از دیگر مزایای استفاده از عینک کاور دار می توان به همزمانی استفاده از عینک طبی و عینک آفتابی و در حقیقت صرفه جویی و کاهش هزینه های خرید عینک طبی-آفتابی مجزا اشاره کرد.

۳. پلاریزه بودن عدسی های کاوردار ویژگی مهم دیگر این عینک هاست.

۴. عینک کاوردار یک ویژگی خوب دیگر نیز دارد. شما میتوانید در صورت لزوم و دلخواه خود اقدام به خرید کاورهای اضافی دیگر با رنگ های مختلف همچون زرد و قهوه ای نمایید و در زمان های مناسب از آنها استفاده کنید. این موارد مزایای مهم عینک کاوردار است.

عینک کاوردار، انتخاب همزمان عینک طبی و آفتابی

عینک کاوردار و معایب آن

در کنار ویژگی ها و مزایای خوب عینک کاوردار مگنتی، این عینک معایبی نیز دارد که به مهمترین آن ها اشاره می کنیم:

· عینک مگنتی یا کاوردار، تنوع در جنس و طرح زیادی ندارد. بر خلاف سایر فرم های فریم عینک طبی و آفتابی، این مدل عینک ها در فروشگاه های عینک نیز کمتر پیدا می شود.

· برخی بر این باورند که ممکن است قرار گرفتن سطح عدسی پلاستیکی کاور آفتابی بر روی عدسی شیشه ای عینک طبی مقداری از دید واضح فرد استفاده کننده از عینک کاوردار را بگیرد.

چه عینک کاورداری بخریم؟

در هنگام خرید عینک کاوردار توجه به مجموعه نکاتی بسیار ضروری است . از جمله این موارد می توان توجه به جنس و کیفیت ساخت فریم و کاور این مدل عینک اشاره کرد . اگرچه تنوع زیادی از این نوع عینک در بازار وجود ندارد، اما شما باید در زمان خرید عینک کاور دار به این مسئله به صورت ویژه توجه کنید.

برخی از این عینک ها به دلیل کیفیت نامرغوب جنس گیره و یا آهن ربای استفاده شده در ساخت آن ها به سرعت آسیب دیده و غیر قابل استفاده می شوند.

از طرفی خرید از یک مرکز معتبر که در زمینه فروش عینک کاوردار مگنتی تجارب ارزشمندی داشته باشد نیز می تواند حسن ختام یک خرید خوب و بدون نگرانی برای شما باشد.

اگر در این زمینه نیاز به دریافت مشاوره بهتر و بیشتر دارید می توانید به بخش عینک کاوردار فروشگاه اینترنتی بیناطب مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha