کالاهای اساسی ویژه رمضان در ۴۲۰ فروشگاه منتخب کردستان توزیع می شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان در ۴۲۰ فروشگاه زنجیره‌ای، تعاونی مصرف و واحدهای صنفی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، بختیار خلیقی اظهار داشت: برای ایجاد رفاه و آرامش شهروندان، در ایام ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بحث خوراکی در فروشگاه‌های منتخب عرضه می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این کالاها در ۴۲۰ فروشگاه زنجیره‌ای، تعاونی مصرف و واحدهای صنفی توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین هماهنگی‌های لازم با جهاد کشاورزی در راستای توزیع گوشت گرم در این ایام صورت گرفته که در چند نقطه شهرستان سنندج و دیگر شهرستان‌های تابعه کردستان انجام می‌شود.

خلیقی اظهار داشت: در این فروشگاه‌های منتخب قیمت‌ها بر اساس قیمت متعارف بازار ۱۰ تا ۲۰ درصد تفاوت در نظر گرفته شده است و با نظارت کارگروه تنظیم بازار قیمت‌ها درج شده است.

وی افزود: بازرسین سازمان با تمام توان در این ایام بر بازار نظارت دارند و کوچک‌ترین تخلفات را لحاظ و پیگیری می‌کنند تا آرامش در بازار حاکم باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha