بستری های کرونایی در زنجان افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه میزان بستری کرونایی در استان افزایش یافته است، گفت: هم اکنون ۴۹ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که نسبت به روزهای گذشته روند افزایشی داشته است‌.

حسن بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان، با اشاره به روند افزایشی موارد مثبت بستری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ، اظهار کرد: ۱۵ نفر طی شبانه روز گذشته به موارد مثبت بستری اضافه شده است و در حال حاضر ۴۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه طبق یافته‌های آزمایشگاهی در شبانه روز گذشته ۲ مورد بیمار کرونایی در استان شناسایی شده است، افزود: متاسفانه در این مدت ۱ شهروند زنجانی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به طبق اعلام آخرین وضعیت رنگبندی کرونایی کشور از سوی وزارت بهداشت بیان کرد: شهرستان‌های‌ ابهر، سلطانیه و ماهنشان در وضعیت نارنجی و شهرهای زنجان، خرم‌دره و خدابنده در وضعیت زرد و ایجرود و طارم در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

بختیاری با اشاره به رشد شیوع کرونا در استان، تأکید کرد: مردم استان در صورتی که تمایل به دید و بازدید و یا مهمانی‌های ماه رمضان دارند ترجیحاً زمان این مهمانی‌ها را کوتاه و رعایت فاصله اجتماعی را مد نظر قرار دهند و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان زنجان ۱۷۹ هزار و ۲۱۵ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند افزود: متاسفانه از این تعداد، یک هزار و ۹۵۲ نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha