یکطرفه شدن کندوان و هراز در پایان هفته و ۱۳ فروردین

رئیس پلیس راه استان مازندران از یکطرفه شدن راه‌های مواصلاتی در پایان هفته‌ی جاری و روز۱۳ فروردین، به دلیل تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

سرهنگ یدالله جهانتاب در گفت‌وگو با طبنا،با اشاره به وضعیت ترافیکی راه مواصلاتی استان اظهار کرد: وضعیت ترافیک در حال حاضر پر حجم گزارش شده در محدوده کندوان، چالوس، سیاه بیشه و هزار دوطرفه سمت تهران و کرج پرحجم است.

وی افزود: همچنین ترافیک در محدوده پلور، آب اسک و سوادکوه نیز دو طرف پر حجم گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای طرح نوروزی که از ۱۰ روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی، با توجه به افزایش ۱۰ درصدی تردد نسبت به سال گذشته پرحجم و سنگین است.

جهانتاب با اشاره اینکه محور کندوان نیزدر هفته‌ی گذشته به دلیل ریزش سنگ و رانش مسدود بود و ترافیک سنگین موجود را محورهای سوادکوه و هراز عهده دار شدند، گفت: در این راستا همکاران راهداری، پلیس راه، راهور و انتظامی با تعامل استان های همجوار مانند البرز و شرق تهران و با هماهنگی‌های انجام شده ترافیک محدوده مدیریت شد و تسهیل عبور و مرور صورت گرفت.
وی درباره محدودیت ها روز ۱۳ فروردین نیز خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها از سمت تهران و کرج انجام و راه خروج از سمت محور کندوان و چالوس محتمل است و در محور هراز نیز مسدود شدن محتمل است، تا هیچ خودرویی به سمت امل وارد نشود و خروجی استان به دلیل حجم مسافر امکان پذیر شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران ادامه داد: یکطرفه شدن مسیرها با توجه به ترافیک در محور ها خواهد بود و تصمیم بر احتمال یکسره شدن مسیر ها گرفته خواهد.

جهانتاب خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه و جمعه پایان هفته از سمت چالوس به تهران ویا بالعکس با توجه به بار ترافیکی یکطرفه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha