مسیر ارتباطی ابهر تا خورخوره شهرستان بیجار تعین تکلیف شد/ قدردان زحمات امدادگران هستیم

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیر ابهر تا خورخوره در مسیر شهرستان بیجار که یکی از مسیرهای ارتباطی حادثه خیز  استان زنجان به شمار می رود گفت: در خصوص اجرا این مسیر تعیین تکلیف شده است و با اقداماتی که انجام خواهد شد سوانح جاده ای تعدیل می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سید البرز حسینی شامگاه سه شنبه در دیدار با نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای دوتپه ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: زنجان، استانی محل گذر است و آمار مخاطرات جاده ای آن در کنار حوادث طبیعی نیز بالاست و نجاتگران هلال احمر در خصوص امدادرسانی در حوادث همیشه در زحمت هستند.

وی با بیان اینکه تصادف های متعددی در جاده های شهرستان خدابنده و استان زنجان مشاهده کرده ایم، اظهارداشت: از مسیر ابهر تا خورخوره در مسیر شهرستان بیجار که در پیوست قانونی تثبیت شده است ، که این مسیر ارتباطی یکی از حادثه خیز ترین مسیرهای استان زنجان به شمار می رود.

وی تصریح کرد: در خصوص اجرا این مسیر تعیین تکلیف شده است و با اقداماتی که انجام خواهد شد سوانح جاده ای تعدیل می شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ایمن سازی در کاهش حوادث کمک قابل توجهی دارد، که از جمله آن نصب دوربین در مسیر ارتباطی است.

حسینی تاکید کرد: ما قدردان زحمات همه نجاتگران هلال احمر استان زنجان هستیم چرا که علاوه بر حوادث جاده ای درعملیات های برف و کولاک نیز همواره شبانه روز در امدادرسانی فعال هستند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha