بزرگداشت سالمندان، بزرگداشت خداوند متعال است

استاندار فارس در بازدید از آسایشگاه سالمندان فرزانگان شیراز گفت: از جانب پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلّم نقل شده است که بزرگداشت سالمندان، بزرگداشت خداوند متعال است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) ازفارس، دکتر محمدهادی ایمانیه همزمان با ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در آسایشگاه سالمندان فرزانگان حضور یافت و با اهدای گل از سالمندان حاضر در این مجموعه دلجویی کرد.

استاندار فارس در پایان احوالپرسی از سالمندان مجموعه فرزانگان در جمع پرستاران و کارکنان حاضر در این مرکز گفت: از جانب پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلّم نقل شده است که بزرگداشت سالمندان، بزرگداشت خداوند متعال است.

دکتر ایمانیه فعالیت موسس، پرستاران و کادر اجرایی این مجموعه را با ارزش و فارغ از قیمت گذاری عنوان کرد و افزود: به این خدمت، فی نفسه بعنوان مسائل و موارد مالی و شغل نگاه نکنید؛ انگیزه و عشق به خدمت رسانی به افرادی که به کمک شما نیازمند هستند در نزد خداوند متعال محفوظ است و قطعا بدون پاداش نخواهد بود.

وی به سختی های ناشی از این خدمت رسانی اشاره کرد و اظهار داشت: می بایست مابین موسسین و کادر اجرایی بصورت دوطرفه، تعامل، توجه، مراقبت و حسن همکاری وجود داشته باشد؛ در صورتی که هر طرف به وظایف و افعال خود بطور احسن اقدام کند، در مسیر خدمت رسانی بهتر و با کیفیت تر به این عزیزان، زنجیره ای متصل و یکپارچه ایجاد خواهد شد.

در ابتدای این جلسه استاندار فارس با شنیدن مسائل و مشکلات مربوط به این مرکز، در حد اختیارات و امکانات استان دستورات لازم را برای رفع موانع و مشکلات پیش روی مجموعه صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha