مرکز فیزیوتراپی هلال احمر خدابنده به دستگاه‌های پیشرفته تجهیز شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مرکز فیزیوتراپی هلال احمر شهرستان خدابنده به چهاردستگاه پیشرفته به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، سید قاسم موسوی در آیین بهره برداری و راه اندازی دستگاه های پیشرفته در مرکز فیزیوتراپی هلال احمر خدابنده با بیان اینکه حوزه توانبخشی یکی از وظایف و ماموریت های جمعیت هلال احمر در حوزه درمان و سلامت به شمار می رود اظهار کرد: در همین راستا با تلاش ها و مکاتبه های بسیار زیاد هلال احمر استان زنجان و نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی توانستیم، با چهار دستگاه پیشرفته مرکز توانبخشی شهرستان خدابنده را تجهیز کنیم.

وی تصریح کرد: این تجهیزات شامل دو دستگاه الکتروتراپی، یک دستگاه التراسوند، لیزر پرتوان همراه با تجهیزات مورد نیاز و مولتی ایستیم دو کاناله نیز هر کدام یک دستگاه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تأکید کرد: لیزر پرتوان و مولتی ایستیم ۲ کاناله با درآمدهای داخلی هلال احمر استان زنجان خریداری و دستگاه های الکترو تراپی و التراسوند نیز با تلاش نماینده مجلس این شهرستان و توسط هلال احمر مرکز تهیه و تخصیص داده شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: معدود مراکز توانبخشی در استان زنجان به این دستگاه های پیشرفته مجهز شده اند و خوشبختانه این دستگاه ها در این مراکز امتحان خود را پس داده و مورد اقبال قرار گرفته است.

وی گفت: دستگاه الکتروتراپی یکی از دستگاه های پیشرفته در حوزه توانبخشی به شمار می رود که با ۹۹ برنامه درمانی قابل تنظیم با مدت زمان های متفاوت برای درمان است.

این مسئول اظهارداشت: با مجهز شدن مرکز فیزیوتراپی هلال احمر شهرستان خدابنده به این تجهیزات بیان شده، می توانیم خدمات مطلوب تری را به ساکنان این شهرستان در حوزه درمان و سلامت ارائه دهیم.

موسوی ادامه داد: شهرستان خدابنده بعد از مرکز استان تنها شهرستانی است که فیزیوتراپی هلال احمر در آن فعالیت دارد که این مهم بیانگر پیگیری مسئولان این منطقه و وجود جوانان تحصیل کرده در این رشته تحصیلی است.

تجهیز مرکز فیزیوتراپی هلال احمر خدابنده قابل تقدیر است

در ادامه مراسم جواد تاراسی فرماندار شهرستان خدابنده گفت: تلاش های هلال احمر استان زنجان در تجهیز مرکز فیزیوتراپی قابل تقدیر است که با تلاش های زیاد این مجموعه و نماینده مردم این در مجلس شورای اسلامی محقق شده است.

وی افزود: با توجه به وسعت و جمعیت این شهرستان به تبع نیاز شهروندان به استفاده از خدمات فیزیوتراپی نیز بیشتر می باشد.

فرماندار خدابنده اظهار داشت: تجهیز این مرکز به دستگاه های نوین و پیشرفته، مانع ایاب و ذهاب بیماران به شهرهای دیگر برای استفاده از خدمات فیزیوتراپی می شود.

تاراسی تأکید کرد: با توجه به اینکه بیشتر مردم شهرستان خدابنده تولید کننده بخش کشاورزی هستند به تبع نیاز بالایی در استفاده از این خدمات را دارند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha