تلفن ۱۱۵ زنجان بیش از ۹ هزار مرتبه به صدا درآمد/رسیدگی و پاسخگویی به ۳۴۷مورد شکایت مردمی

مدیر روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون ۹ هزار و ۶۳۴ مرتبه تماس تلفنی با  مرکز اورژانس ۱۱۵ زنجان  برقرار شده است.

حسن اسمخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت طبنا زنجان با اشاره به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های اورژانس ۱۱۵ زنجان در طی اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون، اظهار کرد: در حوزه فوریت‌های پزشکی به ۹ هزار و ۶۳۴ تماس تلفنی به صورت شبانه‌روزی تاکنون پاسخ داده شده است.

وی تصریح کرد: از تعداد تماس های حاصل شده با مرکز پیام اورژانس زنجان، ۳ هزار و ۲۰۹ مورد، منجر به ماموریت و ۲ هزار و ۷۷ مورد مصدوم نیز در این ماموریت ها به بیمارستان منتقل شده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون ۶۴۶ مورد ولادت در مراکز درمانی سطح استان به ثبت رسیده است افزود: همچنین یک هزار و ۶۱۸ مورد عمل جراحی اورژانسی و عمل جراحی غیراورژانسی نیز در بیمارستان‌های استان انجام شده است.

اسمخانی با اشاره به اینکه ۱۴۸ داروخانه در سطح استان فعال است افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۲۱۶ مورد بازرسی از داروخانه ها توسط تیم بازرسی دانشگاه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین ۴۷۸ مورد بازرسی و نظارت بر مراکز درمانی و مراکز جامع شهری و روستایی نیز توسط مدیران ستادی برای هرچه بهتر خدمات درمانی در ایام تعطیلات نوروزی انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه در این ایام همچنین بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۸ مورد بازرسی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان صورت گرفته شده است بیان کرد: در این بازده زمانی نیز به ۳۴۷ مورد از شکایت های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ نیز پاسخ داده و بررسی های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha