ارائه خدمت جهادی، ماموریت اصلی جمعیت هلال احمر

استاندار مازندران گفت: ماموریت اصلی جمعیت هلال احمر ارائه خدمات جهادی به همه مردم است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در مراسم اختتامیه طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافران نوروزی،با بیان اینکه ماموریت اصلی جمعیت هلال احمر ارائه خدمات جهادی به همه مردم است، اظهار کرد: ارائه خدمت بی‌منت به همه اقشار از جمله ماموریت‌های این جمعیت برگرفته از دل مردم است.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر در طول انقلاب اسلامی، افزود: فعالان جمعیت هلال احمر کشورمان در حوادثی نظیر سیل، زلزله و غیره نه تنها در داخل کشور بلکه در عرصه‌های بین‌المللی خدمات ارزشمندی داشتند.

حسینی‌پور یادآور شد: آخرین حضور جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در زلزله تاسف بار ترکیه و شهرستان خوی بود که نشان از کارآمدی آن برگرفته از ایران قوی دارد، همچنین در ایام نوروز بیشترین خدمات را به مردم ما ارائه کردند.

استاندار مازندران تصریح کرد: امروز به‌خاطر ارزش‌های بالایی که عزیزان‌مان در جمعیت هلال احمر دارند این مکان ایستگاه شهید بلباسی به حرمت این شهید و قداست این پایگاه به‌عنوان پایگاه برتر انتخاب شد.

وی گفت: جمعیت کثیر میلیونی مسافران در مازندران با حضور گرم شما عزیزان با نهایت آرامش و اعتماد سفر کردند، در ایامی که همه خانواده‌ها در کنار هم هستند نیروهای این جمعیت مشغول ارائه خدمات ارزشمند به مردم بودند که جای تقدیر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha