۱۹۲ واحد مسکونی برکت زنجان تحویل متقاضیان شد

۱۹۲ واحد مسکونی برکت زنجان همزمان در آیین افتتاح همزمان  ۲ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  تحویل متقاضیان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، اسماعیل طالبی عضو هیات مدیره شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) روز سه شنبه در آیین همزمان افتتاح ۲ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بصورت ویدئو کنفرانس با حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مسکونی واقع در کوی نصر شهر زنجان در زمینی به مساحت پنج هکتار توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای نهضت ملی مسکن واگذار شده است.

وی افزود: این پروژه در مجموع ۷۴۴ واحد در قالب ۹۳ بلوک مسکونی چهار طبقه ای است که فاز نخست آن با ظرفیت ۱۹۲ واحد در قالب ۲۴ بلوک مسکونی است که امروز تحویل متقاضیان میشود.
نماینده ستاد اجرایی فرمان امام ، خاطر نشان کرد: فاز دوم پروژه نیز شامل ۵۵۲ واحد مسکونی است که طی ماه‌های آینده تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

ساخت و ساز واحد مسکونی با آورده مردمی و تسهیلات ایجاد می شود

در ادامه مراسم محمد شعاعی معادن امور عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه توجه به تولید مسکن همواره مورد توجه دولت ها است، اظهار کرد: در این راستا دولت سیزدهم نسبت به خانه دار شدن مردم بسیار تاکید دارد و از تمام ابزارها استفاده می کند تا بتواند برای افرادی که خانه ندارند مسکن بسازد.

وی با بیان اینکه استان زنجان جزو استانهای پیشرو در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور است، اظهار داشت: در شرایط امروز هر چقدر ساخت مسکن زودتر انجام شود بهتر است و در این راستا باید متقاضیان همکاری لازم را داشته باشند.

معاون امور عمرانی استانداری زنجان، با بیان اینکه مسکن با دو مولفه مهم آورده مردمی و تسهیلات ساخته می شود، گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان، استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تلاش می کنیم تا میزان تسهیلات افزایش یافته و آورده مردمی کاهش یابد.

شعاعی تاکید کرد: شرایط بد اقتصادی مردم را درک می کنیم ولی ساخت و ساز واحد مسکونی با آورده مردمی و تسهیلات ایجاد می شود بنابراین از متقاضیان هم درخواست می شود نسبت به واریز آورده به موقع خود مساعدت لازم را داشته باشند و بدنه دولت هم برای تحقق این مهم تلاش زیادی می کند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha