امام جمـعــه لامـرد تاکـیـد کـرد: موضوع حجاب و عفاف به همراهی مردم نیاز دارد.

امام جمعه لامرد گفت: پلیس باید با قاچاقچیان مواد مخدر قاطعانه برخورد کند و در قضیه حجاب نیز همراهی مردم را میطلبد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، نماز وحدت آفرین این هفته لامرد به امامت حجت الاسلام محمدجواد آزاد در مصلی بزرگ الغدیر شهر لامرد و با حضور پرشور و باصلابت روزه داران لامردی برگزار گردید.

حجت الاسلام آزاد در ابتدای خطبه دوم نماز، خود و همگان را به رعایت تقوای الهی سفارش نمود و گفت: از حضور باصلابت و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و در این هوای گرم و با دهان روزه به صورت منسجم و هماهنگ شرکت نموده اند تشکر مینماییم.

وی اظهار داشت: روز قدس میراث استکبار ستیزی امام خمینی(ره) در سطح جهانی می باشد که این نشات گرفته از افق بلند، و اندیشه سیاسی و منظومه فکری جهانی ایشان می باشد.

وی تصریح کرد: تفکر امام راحل باعث شده است که تفکر شکست ناپذیری اسرائیل از میان ملت فلسطین رخت بربندد و امروز شاهد فروپاشی اسرائیل از درون باشیم.

او گفت: همه مسلمانان باید نسبت به قضیه فلسطین با دید باز نگاه کنند و محصولات و کالاهای آنان را خرید ننمایند، اما بعضا مشاهده می شود که از لحاظ اقتصادی، سیاسی و رسانه ای توسط بعضی از مسلمانان تقویت می شوند و نتیجه آن طولانی شدن این فریادها و راهپیمایی ها است.

وی افزود: با هدایت و مدیریت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گروهای جهادی در فلسطین که یک روزی با سنگ می جنگیدند امروزه مسلح به سلاح شده اند و علاوه بر اینکه در داخل فلسطین متحد شده اند در کشورهای لبنان، سوریه، عراق و...به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به میدان آمده اند.

امام جمعه لامرد تصریح کرد: پیروزی قدس شریف نزدیک است و غافل از اینکه آمریکا، اسرائیل و اروپایی ها و بعضی از کشورهای عربی که چند وقت پیش به دنبال آن بودند که کشور مقدس امام زمان را نابود کنند غافل از آنند که خداوند چیز دیگری را مقدر کرده است.

او گفت: فتح فلسطین نزدیک است و ملت های آزادی خواه و عدالت خواه جهان فوج فوج به سمت ایمان و اسلام در حرکت هستند.

حجت الاسلام آزاد ادامه داد: عرصه اقتصادی دشمن از هم پاشیده است و یکی دیگر از اقتدارات جبهه حق این است که در مقابل افول دلار بعنوان پول دشمن روزبه روز در حال انتقال معادلات خود از دلار به واحدهای پولی خود هستند که باعث فروپاشی نظام اقتصادی آنها خواهد بود.

او گفت: ملت های مسلمان باید خود را در قسمتی از این مبارزه ببیند و در عرصه های مختلف میدانی نیز اعلام آمادگی کنند که به فضل خداوند پیروزی نزدیک است.

وی به موضوع حجاب اشاره کرد و گفت: موضوع حجاب و عفاف به همراهی مردم نیاز دارد، و در موقعیت کنونی حجاب بحث دینی و مذهبی نیست بلکه یک بحث سیاسی شده که با هدف، برای بی حجابی فراخوان می زنند و به شکرخدا دولت و مجموعه های نظام برای این مهم قدم هایی برداشته شده اند که از سردار رادان فرماندهی نیروی انتظامی به دلیل اقتداری که به خرج دادند تشکر وقدردانی مینماییم.

حجت الاسلام آزاد ادامه داد: منطقه ما به دلیل شرایط موجود در عرصه های مختلف گرفتار آسیب های جدی است و جای که جای بیان همه آنها نیست، و یکی از موضوع هایی که به جد میطلبد مجموعه فراجا نسبت به آن عنایت داشته باشند توجه کمی و کیفی به نیروها در منطقه است که نیاز به اقتدار جدی تری دارد.

وی اذعان کرد: موضوع حجاب و عفاف تنها نیست، و میطلبد نیروی انتظامی در بحث قاچاق موادمخدر در سطح استان به جد ورود کننند زیرا نگرانی هایی را برای جامعه ایجاد کرده است.

خطیب جمعه لامرد در پایان، به نهضت جلسات خانگی قرآن و تاکیدات مقام معظم رهبری بر این مهم اشاره کرد و گفت: علاوه بر برگزاری جلسات خانگی قرآن در حسینیه ها و مساجد باید در کل سال در منازل نیز همانند قدیم احیا شود که الحمدالله در بعضی از منازل در لامرد این جلسات انجام می شود و این را گسترش دهید و بعداز ماه مبارک رمضان نیز گسترش یابد زیرا مایه برکت زندگی مان خواهد شد.

خبرنگار/ محمود صابری زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha