طرح امداد رسانی استاندارد آماده شده است/  تدوین برنامه تحولی ۶ماهه در جمعیت هلال احمر استان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح امدادرسانی استاندارد و تاثیر آن در سایر حوزه ها در ۶ مرحله آماده شده که اگر این طرح پایه گذاری و نهادینه شود، هزینه ها کنترل و کاهش می یابد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار کرد: مدیرعامل جدید این جمعیت طبق برنامه های تکلیفی که برای هلال احمر استان دارد، قطعا با برنامه های تحولی در دست اجرا این جمعیت به مراتب بالاتر ارتقا می باید.

وی ضمن تشکر از تمامی خدمات و تلاش های کارکنان و اعضای داوطلب، تاکید کرد: ما مسئولین نیز برای کمک و ارتقا هلال احمر در استان زنجان با همه توان در کنار این مجموعه هستیم.

برنامه تحول ۶ ماهه نخست سالجاری در هلال احمر استان زنجان تدوین شده است

حکمت اله هاشمی سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه این دیدار گفت: هلال احمر ارگانی مردمی به شمار می رود، ظرفیت اجتماعی قوی دارد و این ظرفیت نگاه بلند و تعامل با سایر ارگان ها را می طلبد تا هم افزایی انجام شود.

وی افزود: باید با خرد جمعی تحولی ایجاد کنیم و از طرفی افزایش اعتماد عمومی در این تحول مهم است در این خصوص به حتم از ظرفیت افراد صاحب نظر، خوش فکر، خلاق و تاثیرگذار همکاری و تعامل خواهیم کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به استفاده توام از سخت افزار و نرم افزار در هلال احمر تاکید کرد و ادامه داد: تلاش خواهیم کرد به پارک علم و فناوری ورود پیدا کنیم چرا که در حوزه حوادث، نرم افزارها بسیار ارزشمند بوده و موجب ارتقای سرعت عمل می شود.

هاشمی تصریح کرد: استفاده از نرم افزارها در حوادث تاثیر گذاری معنادار و با کیفیتی را به همراه دارد که این مهم نیز یکی دیگر از برنامه های اولویت دار در این مجموعه به شمار می رود.

وی با اشاره به موضوع مهم مولد سازی گفت: هلال احمر در این خصوص ماموریت ویژه ای دارد که در زمینه ای متولی و در زمینه ای دیگر به صورا مشارکتی است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه بودجه های کشوری و استانی پاسخگوی مطالبات نیست، افزود: فضاهایی داریم که در مولد سازی مورد تاکید دولت، رئیس جمعیت هلال احمر کشور و استاندار زنجان است و در این راستا نیز اقداماتی را انجام خواهیم داد.

هاشمی یادآوری کرد: برنامه تحول برای ۶ ماهه نخست در هلال احمر استان زنجان تدوین شده، پیشرفت ها اطلاع رسانی خواهد شد و جاهایی که نیاز به حمایت و همکاری نمایندگان مجلس باشد از این ظرفیت مهم نیز استفاده خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جمعیت هلال احمر مفید و موثر خواهد بود و مجموعه باید به لحاظ فرهنگی و اجتماعی تقویت شود چرا که صلح پایداری که در اموربین الملل مهم است، بشردوستی و انسانیت که شعار و اهداف اصلی هلال احمر به شمار می رود پررنگ تر خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به طرح تدوین عملیاتی گفت: در شهرستان های استان نقشه خطر نداریم، طرح امدادرسانی استاندارد و تاثیر آن در سایر حوزه ها در ۶ مرحله آماده شده که اگر این طرح پایه گذاری و نهادینه شود، هزینه ها کنترل و کاهش می یابد.

هاشمی تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده مانع تعطیلی مرکز جامع خدمات توانبخشی هلال احمر زنجان خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha