کد خبر: 197496
۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۲۲
ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی در زابل آغاز شد

معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه برای ساماندهی بخشی از حاشیه زابل احداث ۳۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن‌ آغاز شده است از تخصیص بودجه ۱۱۰ میلیاردتومانی سال جاری برای بهسازی بخشی از معابر زابل خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت،حمیدرضا سهرابی معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص برنامه‌های آن بنیاد برای ساماندهی برخی سکونتگاه‌های حاشیه‌ای در شهرهای مرزی، گفت: بنیاد مسکن به قائم‌مقامی وزارت راه و شهرسازی در چابهار، زابل و زاهدان پروژه‌های ساماندهی و احداث مسکن و اصلاح معابر و راه‌های شهری را در دستور کار دارد و پروژه‌های ساماندهی بخشی از این شهرها توسط بنیاد در حال انجام است.

معاون بنیاد مسکن ادامه داد: اخیرا بودجه مناسبی برای ساماندهی زابل به میزان ۱۱۰ میلیاردتومان توسط دولت تخصیص یافته و کار اجرایی آن شروع شده است. همچنین پیش‌تر در زابل 20 میلیاردتومان برای بهسازی معابر هزینه شد.

سهرابی همچنین بخشی از برنامه ساماندهی حاشیه های سیستان و بلوچستان را برنامه احداث مسکن عنوان کرد و افزود: برنامه بنیاد مسکن برای ساماندهی حاشیه شهرهای مرزی در زابل در فاز نخست ۲ هزار واحد است که بهسازی محله اول حاشیه زابل تمام شده و احداث مسکن در آن محله نیز به تعداد حدود ۳۰۰ واحد آغاز شده است و با اتمام بهسازی معابر، احداث مسکن در آن محلات آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha