حضور پررنگ هلال احمر در محورهای سراسر کشور

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با تاکید بر این که هلال احمر با وجود پایان تعطیلات نوروز همچنان در تمامی محورهای کشور حضوری پررنگ دارد، گفت: در یک هفته گذشته 72 عملیات نجات فنی توسط امدادگران هلال احمر در جاده‌های کشور انجام شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ مرتضی مرادی پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به ماموریت ها و عملیات های هلال احمر در راستای امدادرسانی به شهروندان گرفتار در حوزه‌های مختلف گفت: در هفته گذشته، 715 ماموریت توسط تیم های تخصصی هلال احمر انجام که در این عملیات ها به 1831 نفر امدادرسانی شد.
وی افزود: این ماموریت ها غالبا در مناطق صعب العبور انجام و منجر به نجات جان 448 نفر از شهروندان شد. همچنین 836 نفر از شهروندان خدمات درمانی سرپایی دریافت کرده و 301 نفر نیز برای درمان تخصصی توسط ناوگان هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
مرادی پور ادامه داد: ماموریت های جاده ای همچنان حجم قابل توجهی از عملیات های هلال احمر را تشکیل می دهند و بر همین اساس در یک هفته گذشته 72 مورد عملیات صرفا در حوزه رهاسازی مصدومین تصادفات انجام شده که منجر به نجات جان 88 نفر از شهروندان گرفتار در خودروهای تصادفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha