پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت روز آزمایشگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت روز آزمایشگاه پیامی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت روز ازمایشگاه پیامی را صادر کرد؛

فرارسیدن ۳۰ فروردین، سالروز بزرگداشت حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز آزمایشگاه را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه فرهیختگان آزمایشگاهی استان تبریک می گویم.
تلاشگران علوم آزمایشگاهی با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا، به عنوان مدافعان سلامت ، افتخار خدمت در خط اول نبرد با بیماری ها را دارند و از سلامتی و آسایش خود در راه ارتقای سلامت جامعه چشم پوشیدند ؛ از این رو توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه ، گامی در جهت پاسداشت و مقام و منزلت این عزیزان است.
بدون شک روز آزمایشگاه، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه تلاش می کنند و دیده بانان گمنام عرصه های سلامت کشور هستند به ویژه در دوران سخت مبارزه با کرونا که جامعه شریف علوم آزمایشگاهی صادقانه ،دوشادوش سایر همکاران در درمان و بهبودی بیماران خدمت کردند.
ضمن قدردانی از زحمات بی‌بدیل این عزیزان ، روز آزمایشگاه را به اساتید، کارشناسان، دانشجویان و کلیه کارکنان خدوم حوزه علوم آزمایشگاهی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی ، بهروزی و توفیق در دستیابی به اهداف متعالی نظام سلامت که همانا ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه است را مسئلت ‌می نمایم.

دکتر فرهاد غلامی
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha