کد خبر: 197725
۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۲۰
نمایشگاه‌های کتاب، خیابانی شود

رئیس حوزه هنری مازندران با اعلام اینکه باید تعداد برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست افزایش یابد، گفت: حتی می‌توانیم نسبت به برگزاری نمایشگاه‌های خیابانی اقدام کنیم و باید زمینه‌ای فراهم شود که محصولات تولید شده در اختیار مخاطبان اصلی که همان مردم هستند، قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، به نقل از ستاد خبری و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مهدی معصومی در حاشیه حضور در نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: تولیدات عرصه هنرانقلاب اسلامی در رشته‌های تجسمی، نگارگری، عکس و مجموعه اشعار و ضرب المثل‌های مازندرانی را در این نمایشگاه عرضه کردیم.

وی هدف از حضور در نمایشگاه را شناسایی، ترویج و توزیع آثار تولید شده اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه‌ها زمینه ترویج فرهنگ بومی و اصیل را فراهم می‌کند.

رئیس حوزه هنری مازندران، گفت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی نیاز داریم که تعداد نمایشگاه‌های فرهنگی که قابلیت‌های هنری اصیل استان را معرفی می‌کنند، افزایش یابد.

معصومی اضافه کرد: انتظار داریم زمینه برگزاری نمایشگاه‌های خیابانی که در دنیا هم مورد توجه قرار گرفته در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: هنر بهترین مسیر برای روشنگری و معرفی قابلیت‌ها است به شرطی که زمینه دسترسی عامه مردم به نمایشگاه‌ها از این دست فراهم شود.

معصومی خاطرنشان کرد: آثار قرآنی و هنری زمانی اثربخش است که به صورت زیبا در اختیار مخاطبان واقعی این آثار که همان مردم هستند قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha