لزوم تسریع،در سند دار کردن املاک دولتی استان زنجان

رئیس دادگستری استان زنجان گفت: جهت مصون ماندن املاک و اراضی دولتی از تعرض دیگران تاکید میشود هرچه سریعتر در سندار املاک دولتی استان، اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز سه شنبه در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال، با اشاره به موضوع کمیسیون رفع تداخلات، اظهار کرد: در این راستا که استان زنجان به عنوان پایلوت انتخاب شده است و انصافا اقدامات بسیار خوب و موثری در این خصوص از سوی امور اراضی ملی استان انجام شده است قدردانی میکنیم.

وی با بیان اینکه موضوع سند دار کردن املاک ادارات دولتی سال گذشته به ادارات ابلاغ شده بود، افزود: آمار ارائه شده مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان در این جلسه آمار خوبی نیست.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه سندار کردن املاک و اراضی یک فرصت جهت مصون ماندن املاک و اراضی از تعرض دیگران است، تأکید کرد: باید در سندار املاک، اقدام شود و دستگاه قضایی استان نیز در جهت ارائه خدمات آسان و رفع موانع گذشته برای سندار کردن املاک و اراضی آمادگی خود را اعلام می کند.

حجت الاسلام نیارکی در ادامه بر اجرای سریع احکام صادره در موضوع تغییر کاربری غیر مجاز در استان تأکید کرد و گفت: در برخی شهرستانها در اجرای احکام تغییر کاربری غیر مجاز با یک عقب ماندگی هایی مواجه هستیم که از مسئولان امر انتظار تسریع در انجام وظایف داریم.

وی ضمن تقدیر از امور آب استان برای مسلوب المنفعه کردن تعداد ۳۲۰ چاه غیر مجاز افزود: نصب کنتورهای هوشمند در جهت جلو گیری از اضافه برداشت منابع آبی بسیار موثر خواهد بود، انتظار داریم امور آب استان برای نصب کنتورهای هوشمند چاههای آب اهتمام جدی انجام دهد.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha