تخصیص ۱۲۰ میلیون وام به زوجین نابارور

در سال گذشته ۱۲۰میلیون تومان وام به زوجین نابارور تعلق گرفت، ۲۰ میلیون تومان هم وام بلاعوض در این حوزه پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، در جلسه قرارگاه استانی جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی، رییس مجمع خیرین استان با بیان اینکه درسال گذشته ۱۲۰میلیون تومان وام به زوجین نابارور تعلق گرفت، افزود : ۲۰ میلیون تومان هم وام بلاعوض در حوزه پرداخت شد.

آهنگران نماینده ستاد اجرایی فرمان امام خمینی استان در این جلسه با اشاره به فعالیت بنیاد برکت، بنیاد احسان و بنیاد ۱۵خرداد بعنوان سه بنیاد زیر مجموعه این ستاد اظهار کرد : از ابتدای سال ۱۴۰۱ بنیاد ۱۵خرداد در بحث جمعیت وارد فعالیت شد و
در استان طرح لبخند مادری را در قالب اهدا ۱۰۰بسته با اعتبار ۷ میلیون تومان برای مادران باردار و دارای فرزند به انجام رساند.

وی به پرداخت وام های بلا عوض ۱۵میلیون تومانی به تعداد ۲۰۰فقره اشاره کرد و ادامه داد : در حمایت از خانواده دارای چند قلو ها شامل ۷ خانواده سه قلو در استان بسته های حمایتی ۷میایون تومانی و وجه نقد یک میلیون تومان به ازای هر فرزند اهدا شد.
۱۵۰۰نفر زوج نابارور به مراکز ناباروری در سطح استان معرفی و حمایت مالی شدند که ۱۵۰زوج بارور شدند.

جوادی نماینده کمیته امداد مازندران در این جلسه گفت:در بحث ازدواج ۴۰میلیون تومان به زوج ها در قالب کالا و نقدی اختصاص داده شد.

وی افزود: زوجین دارای چند قلویی هم خدماتی ارایه می شود.گاها تا سقف ۱۵۰میلیون تومان وام بلاعوض برای خرید مسکن پرداخت شده است.
در ادامه این جلسه حسین زاده از کمیته امداد نیز گفت: از ۱۷۰,میلیارد ریال اختصاص داده شده به بانک مهر برای کمک های مددجویان کمیته امداد ، بیست میلیارد ریال قرض الحسنه به زوجین نابارور معرفی شده از دانشگاه اختصاص داده شد.
وی افزود: بخشی از هزینه های درمانی مددجویان بستری در بیمارستان ها نیز توسط کمیته امداد پرداخت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha