اعتقاد خاصی به جوانان و نوجوانان دارم

استاندار فارس در دیدار با رئیس حوزه هنری کشور گفت:هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی و هنری باعث می شود موضوع و نقطه‌ی فراموش شده ای وجود نداشته باشد؛ بصورت ویژه به جوانان و نوجوانان معتقدم، می بایست همواره در کنار ایشان باشیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار با محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری کشور که در جوار آرامگاه حضرت سعدی برگزار شد، با بیان اینکه مدیریت استان آمادگی همکاری همه جانبه در خصوص مسائل فرهنگی هنری دارد، گفت: در مباحث تامین مالی، بازسازی ساختمان مرکزی و انعقاد تفاهم نامه برای رویداد های مختلف، آماده حمایت و همکاری هستیم.
استاندار فارس با اشاره بر اینکه در سال ۱۴۰۲ تاکید ویژه‌ای به بحث مولدسازی اموال دولت شده است و با توجه به مصوبه سران قوا، ظرفیت های ویژه ای در اختیار این اقدام قرار گرفته است، افزود: باید برای پیشرفت و آبادانی کشور، برای املاک مازاد و بدون کاربرد ایجاد ارزش افزوده کرده و عواید حاصل از آن را در سایر اولویت های عمرانی سازمان ها بویژه تکمیل پروژه های نیمه تمام مصرف کنیم؛ با تحقق این مُهم کشور در حوزه سخت‌افزاری متحول خواهد شد.

دکتر ایمانیه خواستار ایجاد هم افزایی بیشتر در بین سازمان های مختلف فرهنگی هنری شد و افزود: هم‌افزایی در بین نهادها و دستگاه های فرهنگی و هنری کشور باعث می شود به همه موضوعات توجه شده و هیچ موضوع و نقطه‌ی فراموش شده ای وجود نداشته باشد.
وی ادامه داد: اعتقاد خاصی به جوانان و نوجوانان این سرزمین دارم؛ کانون ویژه‌ای برای جذب جوانان و نوجوانان ایجاد کنید و مدیریت آن را هم به خودشان واگذار نمایید و برای پیشرفت آنان در امور در کنارشان قرار بگیرید؛ مدیریت استان در این حوزه به صورت ویژه همراهی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha