همت ارزنده دست اندرکاران حوزه علوم آزمایشگاهی در ارتقای استانداردهای سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت روز ملی علوم آزمایشگاهی و زادروز میلاد حکیم اسماعیل جرجانی، از تلاش های دست اندرکاران این عرصه در پیشبرد اهداف سلامت استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام با اشاره به همت ارزنده دست اندرکاران حوزه علوم آزمایشگاهی در ارتقای استانداردهای سلامت، تلاش های آنان را در این عرصه ارج نهاد.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مناسبت، آمده است:

سلامت، مفهومی غنی برخاسته از در هم تنیدگی اجزایی است که هر یک در عین پیوستگی با دیگر حلقه های این زنجیره، در جایگاه خود ایفاگر نقشی ارزنده هستند تا بتوان این مقوله را به نحو حداکثری در جامعه تسری بخشیده و عموم افراد را از آن بهره مند ساخت. بی شک از جمله بنیان های مستحکم دانش سلامت از دیرباز تا کنون که در طول دهه های گذشته با پیشرفت های شتابنده ای مسیر توسعه در خدمت رسانی به جامعه را پیموده، علوم آزمایشگاهی است که با حضور انسان هایی صاحب اندیشه پویا و توانمند، در ثمربخشی این دانش در عرصه سلامت جامعه، نقش آفرین بوده اند.

در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز حیطه علوم آزمایشگاهی از پیشینه ای غنی برخوردار بوده و همکاران ارجمند این حوزه در مراتب علمی و عملی، تلاش های ارزشمندی را به ثمر رسانده و خدمات گسترده ای را به جامعه پزشکی و بیماران، تقدیم کرده اند.

به مناسبت زادروز حکیم اسماعیل جرجانی که به عنوان روز ملی علوم آزمایشگاهی نامگذاری گردیده است، ارج می نهیم کوشش اثرگذار اساتید، کارکنان و دانشجویان عرصه علوم آزمایشگاهی را که دوشادوش دیگر اعضای خانواده سلامت استان، با همت والا در تشخیص صحیح بیماری ها و کمک به نجات اثربخش بیماران، در ارتقای استانداردهای سلامت و ارتقای این مفهوم به مراتب متعالی، همراه و همدل بوده اند.

با تبریک این روز به یکایک شما تلاشگران این عرصه و به ویژه تجلیل از تلاش های ایثارگرانه شما عزیزان در روزهای بحرانی کرونا که بیش از همیشه، تصویرگر جایگاه ارزنده خدمات آزمایشگاهی در چرخه نظام سلامت بود، امید است در پناه مهر و رحمت ایزدی، همواره شاهد تجلی تلاش های خستگی ناپذیر شما عزیزان در نجات بیماران، به عنوان هدف پرافتخاری باشیم که برای خدمت برگزیده اید.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha