پرداخت 70 درصد خدمات توانبخشی معلولان، توسط بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: 70 درصد تعرفه چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی برای معلولان جامعه هدف توسط بیمه سلامت پرداخت می شود و این افراد فقط 30 درصد هزینه ها را پرداخت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی؛ دکتر علی اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی به همراه حسن شرفی مدیرکل بهزیستی استان با تعدادی از معلولان و خانواده هایشان دیدار کرد.

دکتر علی اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در این دیدارها، وضعیت خدمات درمانی و توانبخشی ارائه شده به معلولان را بررسی و چگونگی و مسیر دریافت خدمات مورد نیازشان را تشریح کرد.

وی عنوان داشت: برای اینکه معلولان عزیز بتوانند از خدمات درمانی و خدمات توانبخشی مورد نیاز خود بهره مند شوند می بایست در مرحله اول بیمه شده سازمان بیمه سلامت و تحت پوشش بهزیستی باشند و پس از آن در سامانه بیمه سلامت نشان دار شوند تا خدمات برایشان تعریف و بیمه ای محاسبه شود.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت برای معلولان نشان دار شده خدمات قابل توجهی را تحت پوشش قرار داده که در کاهش هزینه های درمانی آنان بسیار کمک کننده است و حتی می تواند به سایر هزینه های آنان نیز کمک کند.

اربابی تصریح کرد: 70 درصد تعرفه چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی برای معلولان جامعه هدف توسط بیمه سلامت پرداخت می شود و این افراد فقط 30 درصد هزینه ها را پرداخت خواهند کرد که آن هم درصورت حمایت و کمک سازمان بهزیستی شاید به صفر برسد و خدمات توانبخشی برایشان رایگان شود.

وی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، سبدهای غذایی ویژه ماه مبارک رمضان را که به صورت خودجوش توسط کارکنان بیمه سلامت تهیه شده بود به این خانواده ها اهدا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha