ساختمان دامپزشکی زنجان ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: پروژه ساختمان دامپزشکی استان زنجان ببش از ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل این پروژه بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، جعفر میناخانی، با اشاره به اجرای پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان، اظهار کرد: مطالعات این پروژه اواخر سال ۹۹ شروع و اوایل سال ۱۴۰۰ تمام شد وهمچنین این پروژه در دو مرحله پیمان سپاری شده است.

وی با بیان اینکه پیمان سپاری اجرای اسکلت و سازه این پروژه مرداد ماه سال گذشته تمام شد، اظهار داشت: قرارداد عملیات تکمیل این پروژه با شرکت پیمانکاری«زیبا اسکان کادوس» منعقد شده است.

رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه مبلغ قرارداد این پروژه ۷۲ میلیارد تومان بوده و کل پروژه بیش از ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تاکنون با تخصیص اعتباری که سال گذشته انجام گرفت در مجموع بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

میناخانی تاکید کرد: برای تکمیل این پروژه بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه پروژه دامپزشکی زنجان در دو قسمت اداری و آزمایشگاهی اجرا می شود،گفت: بخش اداری این پروژه در پنج طبقه و آزمایشگاه هم در سه طبقه با زیر بنای ۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع اجرا می شود و خوشبختانه اجرای عملیات اسکلت و سفت کاری پروژه تمام شده و در مرحله اجرای تاسیسات و نازک کاری است.

رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه قرارداد پیمانکاربرای این پروژه دو ساله است، ابراز داشت: امیدواریم در صورت تامین اعتبار مورد نیاز(۸۰ میلیارد تومان) پروژه به موقع تحویل دستگاه مربوطه می شود.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha