ساختمان هلال احمر شهرستان ابهر تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پروژه نیمه تمام ساختمان اداری – تجاری هلال احمر شهرستان ابهر در دست پیمان سپاری است و تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ، حکمت اله هاشمی در جلسه شورای اجرایی هلال احمر شهرستان ابهر ، با بیان اینکه شورای اجرایی جایگاه ویژه ای برای این مجموعه دارد و نگاه به اعضای آن نیز باید ویژه باشد، اظهار کرد: فرصتی که اعضای شورای اجرایی هلال احمر بوجود آوردند و فعالیت های خود را داوطلبانه در این شورا، مجمع و هیات مدیره انجام می دهند باید از این ظرفیت به نفع هموطنان و جامعه استفاده کنیم که این مهم ارزشمند محسوب می شود.

وی افزود: نگاه به شعب هلال احمر ویژه خواهد بود چرا که هیات مدیره از این شورا انتخاب و در سطح کلان برای برنامه های این مجموعه تصمیم گیری می کند و همچنین باید نگاه و اندیشه خود را غنی و قوی کنیم تا بتوانیم از اندیشه های بلند و ارزشمند این اعضا به نفع هلال احمر استفاده کنیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: در این راستا باید قدم ها را موثرتر و قوی تر برداریم تا اعضایی که با این نگاه و اندیشه وارد هلال احمر شده اند با اشتیاق وعلاقه این مجموعه را کمک کنند که در این صورت می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم که خوشبختانه استفاده از این ظرفیت در شهرستان ابهر محقق شده است.

هاشمی با بیان اینکه در شعب هلال احمر برنامه های خوبی داریم، افزود: رئیس شعبه باید شورای اجرایی را در کنار خود ببیند به حتم تاثیرگذاری فعالیت ها بیشتر خواهد شد و این شورا باید در همه فعالیت های اثر گذار حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه روئسای هلال احمر در شهرستان های استان را حمایت می کنیم، بیان کرد: چرا که محور فعالیت های هلال احمر در شعب نمود پیدا می کند، همچنین شعب هلال احمر باید تصمیم گیرنده باشند و در حوزه های مختلف برنامه های خلاقانه که اعضای جوانان، داوطلبان و نجاتگران حضور دارند لحاظ شود تا دچار روزمرگی نشوند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه در جمعیت نقاط قوت را تقویت و برای آن برنامه خواهیم داشت، افزود: برای نقاط ضعفی که به سیستم آسیب زده و اعتماد عمومی را از بین برده است، به حتم حذف خواهد شد.

هاشمی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر ظرفیت اجتماعی بسیار بالایی دارد که باید ماهانه شاهد رشد و توسعه در این مجموعه باشیم و با اعضای داوطلبان، اعضای جوانان و امدادگران دیدار و نشست هایی داشته باشیم تا با نگاه نو و پویایی در جهت ارتقای هلال احمر حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه نیمه تمام ساختمان اداری – تجاری هلال احمر این شهرستان گفت: این پروژه در دست پیمان سپاری است و تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه با ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی در چهارطبقه و پارکینیک نیمه تمام مانده که ادامه روند ساخت آن به زودی آغاز می شود.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha