بازدید رئیس کل دادگستری مازندران از دادگاه های تجدیدنظر استان

رئیس کل دادگستری مازندران در دیدار صمیمی با همکاران دادگاه تجدید نظر استان بر رسیدگی دقیق و سریع به پرونده ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری در بازدید از شعب دادگاههای تجدید نظر استان، جلوگیری از اطاله دادرسی‌ در رسیدگی به پرونده ها را مهم عنوان و تصریح کرد: رسیدگی دقیق به پرونده های مسن و تسریع در رسیدگی های قضایی با هدف رفع مشکلات مردم از جمله مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران همچنین روند رسیدگی به پرونده ها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و با اشاره به اهمیت رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی، خاطرنشان کرد: تسریع در تعیین تکلیف این پرونده ها باید به شکل ویژه مورد توجه واقع شود.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه با پراهمیت دانستن حفظ کرامت و ارزش های انسانی، بحث تکریم ارباب رجوع را مهم برشمرد و افزود: افزایش میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه قضایی استان از جمله اهدافی است که همکاران محترم باید در خصوص آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به کثرت پرونده های وارده به محاکم قضایی مازندران، از تلاش کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان مازندران در راستای خدمات رسانی شایسته به مردم شریف استان تقدیر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha