کد خبر: 198132
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۳
پیام رئیس شورای شهر لامِرد

خلیل بهادر رییس شورای شهر لامرد بمناسبت روز شوراها در پیامی این روز را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"و امرهم شورا بینهم"

امر مشورت و کار شورایی در اسلام و ایران تا به آن حد مهم است که هیچ‌کس خود را بی‌نیاز از مشورت گرفتن نمی داند و در آیات و روایات دینی بارها به ارزش و اهمیت آن اشاره شده است.

شوراها از بدو شکل‌گیری تاکنون منشاء خیر و خدمت رسانی به شهروندان و موجب رشد و رونق عمران و آبادانی شهرها بوده‌اند.

بعد از احیای قانون شوراها در کشور عزیزمان ایران ، این نهاد مردمی در راستای کمک هرچه بهتر به مدیریت شهری به یاری شهروندان و شهرداری درآمده و منشاء برکات و ثمرات فراوان در حوزه های گوناگون بوده و هست.

اینجانب ضمن تبریک روز شوراها به فعالان این عرصه به‌ویژه با تقدیر و تشکر از زحمات همکاران محترم شورای اسلامی شهر و تشکر از زحمات شهردار محترم لامرد و یاوران شهر صنعتی و فرهنگی لامرد در محلات مختلف شهر ، امیدوارم با وحدت و همدلی مانند گذشته زمینه‌های تحقق همه اهداف والای شورا که برنامه ریزی در ابعاد مختلف عمرانی ، فرهنگی و خدماتی در شهرمان لامرد می باشد فراهم شود.

به مناسبت روز شوراها به مدت ۴ روز ( شنبه، یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه ) صبح و عصر جهت حل مشکلات و گزارش دهی عملکرد شورای ششم به مدت یک سال و هشت ماه به مردم شریف شهر لامرد بنده و همکاران محترم در محل دفتر شورا حضور خواهیم داشت و پاسخگوی شما مردم شریف و نجیب خواهم بود.

خلیل بهادر رییس شورای شهر لامرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha