پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت آغاز هفته سلامت

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت آغاز هفته سلامت پیامی را صادر کرد.

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت آغاز هفته سلامت

بسم الله الرحمن الرحیم

سلامتی از شاخص ترین نعمت های خداوند سبحان و از مهمترین مولفه های توسعه پایدار در هر کشوری است. جامعه ای به پویای و بالندگی می رسد که مردمش از سلامت جسم و روح و روان برخوردار باشند و این مهم زمانی میسر می شود که سرمایه گذاری درخور و شایسته ای برای تحقق انتظارات جامعه و تبببن دستاوردهای حوزه سلامت صورت بگیرد.
هفته سلامت در سال جاری از ۹تا ۱۵ اردیبهشت با شعار "سلامت برای همه با پزشکی خانواده" سر فصل مهمی است تا با مشارکت و همکاری ارگان ها و نهادهای موثر و یاری و استقبال مردم عزیز، پوشش همگانی سلامت را فراگیر کرده و با تاکید بر اصل جوانی جمعیت و سالمندی سالم، دسترسی عادلانه به سلامت را فراهم نماییم و با اجرایی نمودن کامل طرح پزشکی خانواده سبک زندگی سالم را ترویج نماییم.
هفته سلامت فرصتی است مغتنم برای بیان اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی، تبیین جایگاه آن در توسعه مداوم و پایدار و ارتقای فرهنگ سلامت. اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاش های ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت، آغاز هفته سلامت را به همه اساتید ، پرستاران، بهورزان، مدافعان سلامت، کارکنان و دانشجویان حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی مازندران و همه عزیزانی که در حفظ سلامت مردم نقش دارند، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می نمایم. ‌

دکتر فرهاد غلامی
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha