سعید عزت‌اللهی به لیگ برتر دانمارک برمی‌گردد

سعید عزت‌اللهی هافبک ایرانی وایله‌کلاب این شانس را دارد تا با این تیم قهرمان لیگ دسته‌اول شود و به سطح اول فوتبال دانمارک بازگردد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت ،

تیم فوتبال وایله‌کلاب که فصل گذشته پس از دو سال یک‌بار دیگر به لیگ دسته‌اول دانمارک سقوط کرده بود، در فصل جاری مدعی عنوان قهرمانی این لیگ و صعود دوباره به سطح نخست فوتبال دانمارک است و به‌نظر می‌رسد این امر در انتهای رقابت‌های فصل ۲۳-۲۰۲۲ محقق شود.

وایله‌کلاب که سعید عزت‌اللهی هافبک ایرانی را در اختیار دارد روز گذشته _یک‌شنبه دهم اردیبهشت‌ماه_ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم (گروه صعود) از ساعت ۱۶:۳۰ در برابر هلسینگور ایستاد و موفق شد با دو گلی که دقایق شش و هشت وارد دروازه میهمان کرد در نهایت به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند.

سعید عزت‌اللهی نیز از دقیقه ۶۶ به‌جای حمزه بری وارد زمین شد و حدوداً ۳۰ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد اما آمار خاص و جالب‌توجهی به‌ثبت نرساند. هافبک شماره ۶۰ ایرانی وایله در فصل جاری ۱۷ بار برای این تیم به‌میدان رفته و یک گل و دو پاس‌گل برجای گذاشته است.

باتوجه به نتایج وایله در هفته‌های اخیر، این تیم در گروه شش‌تیمی صعود با ۵۶ امتیاز و اختلاف چهار امتیازی نسبت به تیم تعقیب‌کننده‌اش، صدرنشین است و شانس بسیار فراوانی برای قهرمانی لیگ دسته‌اول و بازگشت به لیگ برتر دانمارک دارد تا سعید عزت‌اللهی نیز بتواند در سطح اول فوتبال دانمارک به‌میدان برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha