تجلیل از کارگران نمونه شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

همزمان با روز جهانی کارگر با حضور مهندس سید محسن علوی رئیس کار و اشتغال منطقه ویژه و مدیران منطقه از ۱۷ نفر از کارگران نمونه و سربازان جبهه اقتصادی در شرکت های مستقر در منطقه ویژه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، نیروی انسانی و کارگران موتور محرک و پیشران صنعت کشور محسوب می‌شوند. حضور قریب به ۴۸۰۰ کارگر و نیروی کار در شرکت ها و صنایع مستقر در منطقه ویژه، پویایی و تحرک قابل قبولی را در اقتصاد منطقه رقم زده اند.

۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر فرصت مغتنمی بود تا اداره کار و امور اشتغال منطقه ویژه ضمن بازدید و سراکشی از شرکت‌های فعال در منطقه از کارگران نمونه آن تجلیل به عمل آورد.

مهندس علوی که در جمع کارگران نمونه شرکت های مستقر در منطقه سخن می گفت اظهار داشت: تلاش و کوشش کارگران در این شرایط اقلیمی جهاد محسوب می‌شود. وی از تلاش مهندس فتاحی مدیر عامل جهت تغییر اوضاع و ارتقاء شرایط کارگران سخن گفت و تصریح کرد: تمام اهتمام مدیریت منطقه ویژه در جهت پرداخت به موقع صورت وضعیت هاست.

سید محسن علوی خطاب به پیمانکاران تاکید کرد: سیاست و اولویت برنامه‌های مدیر عامل پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارگران است، انتظار داریم که پیمانکاران عزیز در تحقق این مهم همه اهتمام و تلاش خود را به کار گیرند.

وی افزود: در سال گذشته علیرغم اوضاع نابسامان اقتصادی مدیرعامل محترم تمام مطالبات کارفرمایان را پرداخت کردند، همتی کنید چه در سطح ایده پردازی و چه در سطح عملیاتی با مجموعه مدیران منطقه همکاری کنید که در حد امکان شرایط مساعد برای کارگران فراهم شود. مدیر کار و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی لامرد با ذکر این نکته که غالب تنگناهایی که در محیط کار وجود دارد می توان بدون صرف هزینه های هنگفت مالی مرتفع کرد افزود: به نیروی کار حرمت و احترام و تشخص بدهید تا تلاشتان مثمر ثمر واقع شود.لازم به ذکر است هم اکنون بیش از پنجاه کارگاه دائم و موقت در این کانون صنعتی و معدنی فعال هستند.گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی لامرد به عنوان عسلویه دوم کشور و کانون نوظهور صنعتی جنوب، در نقطه تلاقی سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان واقع شده است.تجلیل از کارگران نمونه شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha