انتقاد رئیس شبکه بهداشت و درمان لامِرد از صنایع مستقر در این شهرستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد از صنایع مستقر در این شهرستان انتقاد کرد و گفت صنایع باید به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند در غیر این صورت ما شفاف سازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا ) از فارس ، دکتر دشت پیما رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد بمناسبت هفته سلامت در نشست خبری با حضور خبرنگاران اظهار کرد:تمام تلاش سیستم بهداشت و درمان این هست که هر خانواده باید مراقبان سلامت خود را بشناسند مراقبان سلامت در کنار پزشکان خانواده داریم که خدمات اولیه برای ارجاع بیمار به پزشک را انجام می دهند.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 117 هزار بیمار توسط پزشکان عمومی درمان شدند و بیش از 23 هزار و 829 مورد خدمات دندانپزشکی دریافت کردند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد خاطر نشان کرد : میزان خدمت ارایه شده و ثبت شده ماما و مراقبین سلامت در درمانگاه های شهری به تعداد 251652 مورد خدمت برای 32438 نفر رسید هم چنین بهورزان شهرستان در حوزه روستایی نیز در 9 ماهه اول سال جاری 392263خدمت را به 8129 ارایه و به ثبت رسانده اند .

این مسئول تصریح کرد: از مهمترین فعالیت های شبکه بهداشت و درمان لامرد ، فعالیت های عمرانی می باشد که مرکز جامع سلامت خیرگو با پیشرفت 85 درصدی (با همکاری خیرین سلامت) و مرکز جامع سلامت صدیقه طاهره لامرد با پیشرفت 35 درصدی درحال احداث می باشد که در سال گذشته پایگاه اورژانس جاده ای پنگرویه نیز افتتاح شد.

وی افزود: بیش از 50میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مرکز جامع سلامت شهری لامرد با زیر بنای 950 متر مربع جذب و تخصیص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه نظارت بر درمان شهرستان نیز تسهیل در زمینه صدور مجوز مطب ها و کلینیک های سطح شهرستان صورت گرفته است بطوریکه نسبت به سال 1400 رشد 22درصدی در تعداد مطب های پزشکی و دندانپزشکی را در سطح شهرستان شاهد بوده ایم در حال حاضر34 مطب پزشک عمومی و 15مطب و کلنیک دندانپزشکی و 29 مطب متخصص در (مطب شخصی یا درمانگاهی ) 2 مجوز جهت مطب فوق تخصص در شهرستان فعال هستند .
ریئس شبکه بهداشت و درمان لامرد با انتقاد از عدم همکاری صنایع مستقر در منطقه اظهار کرد: صنایع مستقر در شهرستان باید به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند در غیر این صورت ما شفاف سازی خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha