کد خبر: 198405
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۵۲
ضرورت توجه جدی به ایمنی بازار تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران تاکید که باید موضوع ایمنی بازار تهران در دستور کار جدی دستگاه‌های متولی باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛
حامد یزدی مهر در حاشیه بازدید و بررسی وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از وضعیت ایمنی بازار تهران با حضور در جمع خبرنگاران بر ضرورت توجه به ایمنی بازار تهران توسط دستگاه‌های متولی تاکید کرد و گفت: بازار تهران به عنوان بزرگ‌ترین مرکز تجاری فعال پایتخت و کشور از جهات مختلفی از جمله موضوعات ایمنی سازه‌ای و غیر سازه‌ای، مسائل امنیتی و صنفی قابل اهمیت و توجه است.

وی ادامه داد:‌ بهسازی زیر ساخت‌های مباحث یاد شده و اصلاح روش‌های مدیریت این امورات باید در دستور کار تمامی دستگاه‌های متولی قرار بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه ایمنی بر ارتقا کیفیت کسب و کار و رونق خرید و فروش در بازار تهران اثرگذار است، گفت: در این راستا ضروری است که نگاه توسعه‌ای و مسئله محور، به طور جدی بررسی شود.

وی با اشاره به بازدید وزیر کشور از سراهای ناایمن بازار تهران گفت:‌ با توجه به تأکیدات وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور موضوع ایمنی به عنوان اولین موضوع از حیث اهمیت مورد انتظار است. بازدید وزیر محترم کشور از وضعیت ایمنی بازار تهران می‌تواند برکات زیادی داشته باشد و رعایت نکات دقیق ایمنی از اقدامات مهمی است که کسبه باید به آن پایبند باشند.

یزدی مهر با اشاره به اینکه بررسی مسائل و مشکلات بازار از مهمترین اقدامات مدیریت شهری تهران است گفت: ضروری است که مسئولین مربوطه از جمله شهرداری منطقه ۱۲ نسبت به ارزیابی خطرات موجود اقدامات لازم را داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha