دیدار و مذاکره با وزیر راه و شهرسازی، معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان برنامه و بودجه؛ معاونین سیاسی، امور اقتصادی و توسعه

استاندار فارس در سفر یک روزه به تهران، برخی از مسائل استان، از جمله تامینِ اعتبارِ برخی از پروژه‌های عمرانی و مسائل مرتبط با معیشت کارکنان زیر مجموعه استانداری فارس را پیگیری کرد.

ه گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس دکتر محمدهادی ایمانیه در سفری یک روزه به تهران، در نشست های جداگانه ای با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر راه و شهرسازی و معاونین سیاسی، امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، موضوعات مختلف استان را مورد پیگیری قرار داد.

نشست مشترک استاندار فارس با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان فارس، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، به موضوع تهاتر جهت تامین اعتبار پروژه‌های عمرانی استان در حوزه های مختلف خدمات بهداشتی و درمانی و جهاد کشاورزی اختصاص داشت.

وی در این دیدار، خواستار بازنگری در شاخص های توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های هزینه‌ای استان، متناسب با شاخص‌های جمعیت، وسعت و تعداد شهرستان‌های فارس، با توجه به شهرستان های جدید التاسیس شد.

استاندار فارس همچنین در نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی که با حضور تولیت محترم آستان مقدس احمدبن موسی علیه السلام، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دو تن از نمایندگان مردم شریف شیراز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پیگیر اجرای طرح تفصیلی ۵۷ هکتاری بافت پیرامون حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام با هدف بهسازی این منطقه تاریخی و گردشگری شد.

وی همچنین خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه آزادراه شیراز به اصفهان، با تمرکز بر خرید و نصب علائم هشدار دهنده و گاردریل های لازم در شش قطعه‌ی ابتدایی و اجرای فازهای ۷ و ۸ این پروژه ملی شد که با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد در اسرع وقت قسمتی از اعتبارات مورد نیاز پرداخت شود.

مدیر ارشد اجرایی استان سپس با همراهی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی فارس، در نشست مشترک با محسن کوشش تبار؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، موضوع سهمیه آرد اختصاصی به نانوایی های استان را مورد بررسی و پیگیری قرارداد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha