اجازه تعطیلی توانبخشی هلال احمر را نمی دهیم/خیرین و نیکوکاران ارزش های نظام و هلال احمر

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان،گفت:در تلاش برای ارتقای خدمات مرکز توانبخشی هلال احمر زنجان هستیم و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم این مرکز تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، حکمت اله هاشمی بمناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر در دیدار با امام جمعه زنجان ضمن تبریک هفته هلال احمر افزود: هلال احمر به دنبال شناساندن وظایف و فعالیت های خود به جامعه هدف و هموطنان است چرا که شناخت در این زمینه نسبی می باشد.

وی با بیان اینکه هلال احمر در حوزه های مختلف خدمات ارائه می دهد، یادآوری کرد: این مهم یکی از مقوله های مثبت صلیب سرخ و هلال احمر به شمار می رود و در همه حوزه های اجتماعی و سلامت، حوادث و سوانح، در حوزه داوطلبان، جوانان و آموزش برای جامعه هدف برنامه داریم و تلاش های زیادی نیز در این زمینه ها انجام شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان،اظهار داشت: در تلاش هستیم خلاقیت و نوآوری را در برنامه ها تقویت کنیم تا تاثیرگذاری برای جامعه هدف با هزینه کمتر ارتقا یابد.

هاشمی با اشاره به اینکه امدادگران و نجاتگران هلال احمر زنجان سال گذشته در ۸۳۶ مورد حادثه امدادرسانی کرده اند، اظهار کرد: برخی از حوادث از جمله کوهستان مناطق صعب العبور که متولی خاصی ندارد هلال احمر در این حوادث نیز اقدام به امدادرسانی می کند.

وی با توجه به اینکه به لحاظ بازنشستگی نیروهای انسانی در هلال احمر مشکل داریم، افزود: این مساله را با کمک و همکاری امدادگران و نجاتگران داوطلب می توانیم رفع و از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه اگر به درستی وظایف خود را تبیین و به درستی عمل کنیم خیرین همراه با هلال احمر خواهند بود، اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران ارزش های نظام و هلال احمر هستند که می توانیم با عمکرد درست این سرمایه ها را در کنارخود داشته باشیم تا دست مجموعه را بگیرند.

هاشمی با بیان اینکه عدم تعطیلی مرکز توانبخشی تاکید شخص شما و استاندار زنجان است، تأکید کرد: در تلاش برای ارتقای خدمات این مرکز هستیم و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم این مرکز تعطیل شود.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha