افتتاح بوستان معلّم شهر اسیر به پاس زحمات معلّم دلسوز سیده لیلی موسوی

همزمان با هفته معلم و به پاس زحمات معلّم دلسوز سیده لیلی موسوی بوستان "معلم" شهر اسیر فارس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، طی مراسمی که با حضور مردم، ایثارگران، خانواده ی معزز شهدا، معتمدین و بزرگان شهر، معلّمان و دانش آموزان، مسوولان شهری در محل بوستان معلّم برگزار گردید بوستان معلّم شهر اسیر که به پاس قدردانی از زحمات معلم دلسوز سیده لیلی موسوی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر احداث شده است افتتاح شد.

مهندس همتی شهردار اسیر در آیین افتتاح این بوستان بیان داشت : سپاس و تجلیل از زحمات معلّمین عزیز بر همه ما واجب است و بر همین اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر اسیر بر آن شد تا به پاس قدردانی از تلاش های معلّم دلسوز و فداکار زنده یاد سیده لیلی موسوی بوستان معلّم شهر اسیر را احداث نماید که امروز با حضور شما عزیزان افتتاح و در اختیار همشهریان عزیز قرار می گیرد.

همتی درخصوص مشخصات فنی این پروژه ی شهری افزود : این بوستان در مساحت ۱۶۵۰ مترمربع با نصب وسایل بازی کودک، ست های ورزشی، تاسیسات و... احداث شده است که تاکنون بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات درآمدی و داخلی شهرداری و تملک دارایی سرمایه ای جهت آماده سازی و احداث آن هزینه شده است.

موسوی رئیس شورای اسلامی شهر اسیر و مظاهری ریاست محترم اداره آموزش و پرورش منطقه گله دار از دیگر سخنرانان این آئین افتتاح بودند که مظاهری ضمن تشکر از حضور مردم و مسوولان عزیز در این مراسم از تلاش ها و زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهر اسیر بابت نام گذاری بوستان و خیابان معلّم در شهر اسیر تقدیر و تشکر نمودند.

افتتاح بوستان معلّم شهر اسیر به پاس زحمات معلّم دلسوز سیده لیلی موسوی
در انتهای این آیین باشکوه ضمن رونمایی از تابلو پارک معلّم، این پارک توسط همسر زنده یاد سیده لیلی موسوی افتتاح گردید.
لازم به توضیح است در این آیین افتتاح مظاهری ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه گله دار، سروان موسوی فرماندهی امام جعفر صادق (علیه السلام) سپاه اسیر، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اسیر و جمع باشکوهی از مردم شریف حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha