همایش چندصد نفری زیست شناسی، در قائمشهر برگزار شد

همایش پیش از کنکور سراسری و جمع‌بندی زیست گیاهی دکتر سجاد عبیری یکی از مدرسین برتر درس زیست شناسی با هدف اموزش مستقیم و موثر، با کمک مجتمع علمی دانا به صورت رایگان در سالن شهرداری قایمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرکزاری سلامت(طبنا) مازندران، همایش پیش از کنکور سراسری و جمع‌بندی زیست گیاهی دکتر سجاد عبیری یکی از مدرسین برتر درس زیست شناسی با هدف اموزش مستقیم و موثر، با کمک مجتمع علمی دانا به صورت رایگان در سالن شهرداری قایمشهر برگزار شد.


دکتر سجاد عبیری در این همایش از جمع بندی زیست جانوری سه ساله دوره متوسطه دوم در همایش بعدی خبر داد.

همایش چندصد نفری زیست شناسی، در قائمشهر برگزار شد

خانم باقری مدیریت مجموعه در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین آمار قبولی کنکور سراسری در سالهای اخیر در این مرکز فرهنگی-آموزشی بوده، برگزاری همایش هایی از این دست برای دانش آموزان در قالب چکیده دروس موثر و پرفایده بوده است، همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش‌ها می‌توانند با شماره ۰۱۱۲۲۴۹۷۰۷ تماس حاصل کنند.

وی با تاکید بر اینکه این مرکز آموزشی برترین اساتید شهرستان و استان را در اختیار دارد گفت: این مرکز توانسته تاکنون ۹ رتبه دو رقمی و ۵۳ رتبه ۳رقمی در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را بخود اختصاص دهد، که نشان از تاثیر رویکرد آموزشی نوین در این‌ مجتمع در این سالهاست خصوصا همایش های جمع بندی و شیوه تدریس اساتید مجرب در این اموزشگاه است.

مدیریت مرکز فرهنگی اموزشی دانا ادامه داد: در اموزشگاه دانا قصد داریم تمام توان خود را در افزایش کیفیت اموزشی بالا ببریم و در سال تحصیلی جدید با برنامه های متنوع برای ارتقا رتبه های برتر کنکور دز قایمشهر و مازندران در بهترین دانشگاه‌های کشور شاهد باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha