هلال احمری ها صاحب مسکن می شوند/زنجان پایلوت اجرای طرح ساخت مسکن هلال احمر

معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: با تامین زمین در زنجان، پایلوت ساخت مسکن برای جامعه هلال احمر، کارکنان، امدادگران و نجاتگران از استان زنجان آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، علی درویش پور ظهر روز سه شنبه در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به ساخت مسکن برای کارکنان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر زنجان،اظهار کرد: با تامین و در اختیار گذاشتن زمین از سوی هلال احمر زنجان، و با همکاری شرکت سرمایه گذاری هلال احمر ساخت پروژه مسکن در این استان را آغاز می شود.

وی افزود: در تعدادی از استانها که پایه کار و توان مدیریت اجرای پروژه ساخت مسکن به کارکنان، امدادگران و نجاتگران را داشته باشند، این پروژه عملیاتی خواهد شد.

معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شاهد رشد، توسعه و ارتقای این مجموعه هستیم،تأکید کرد: با توجه به توان بالایی مدیریتی در هلال احمر استان زنجان می توانیم این پروژه را به صورت پایلوت ابتدا از استان زنجان آغاز می شود و طی هفته های آینده پس از بازدید از زمین تعیین شده ساخت مسکن شروع خواهد شد.

از ظرفیت امدادگران و نجاتگران زنجان برای جبران کمبود نیروی انسانی استفاده می شود

امیر جبلی معاون پشتیبانی و توسعه منایع انسانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در ادامه این جلسه با توجه به کمبودی نیروهای انسانی هلال احمر زنجان، ببان کرد: با توجه به راهکارهایی که برای رفع این مشکل وجود دارد،از ظرفیت نجاتگران و امدادگران استفاده خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: با ارائه راهکار و جذب این نیروها مشکل نیروی انسانی در هلال احمر استان زنجان را مرتفع خواهیم کرد.

تمام همت خود را برای صاحب مسکن شدن هلال احمرهای زنجان به کار خواهم بست

حکمت اله هاشمی سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: آمادگی کامل برای تحویل زمین به منظور ساخت پروژه مسکن کارکنان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان داریم.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه زیرساخت های لازم در زمین وجود دارد در تلاش هستیم تا ساخت این پروژه سریعتر آغاز و بتوانیم برای مسکن دار شدن این نیروها کمک کرده باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای کمک به صاحب خانه شدن همه کارکنان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان زنجان تمام همت و تلاش خود را به کار خواهم برد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha