هویت یکپارچه شهر باید تقویت یابد/رشد و توسعه روز افزون جمعیت ملزم به توسعه شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه شهر زنجان به لحاظ فرهنگی هویت یکپارچه ای که دارد و  باید تقویت شود،گفت: اجرای پروژه محور بلوار شهیدان کریمی منجربه یکپارچگی ساختار اجتماعی شهر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، مجید ناصحی مقدم شامگاه چهارشنبه(۳ خرداد ماه) در آئین کلنگ زنی محور بلوار شهیدان کریمی با بیان اینکه این محور، شریان اصلی و ارتباط با بزرگراه 22 بهمن را برقرار خواهد کرد،اظهار کرد: همچنین اجرای این پروژه منجربه یکپارچگی ساختار اجتماعی شهر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شهر به لحاظ فرهنگی هویت یکپارچه ای که دارد باید تقویت شود، خاطر نشان کرد: اجرای متعدد پروژه های شهری برای حفظ ساختار اجتماعی شهر است که نمونه بارز آن بازگشایی محورهای منتهی به پادگان و 22 بهمن است که در این راستا انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه فاز اول اجرای پروژه غیرهمسطح شهیدان کریمی موجب ارتباط شهرک های کوی فرهنگ، ثمین و نانوایان و از لحاظ ارتباط تقویت خواهند شد که یکی از راه ارتباطی موثری برای خروجی های شهر زنجان در محور غرب بحساب خواهد آمد.

هویت یکپارچه شهر باید تقویت یابد/رشد و توسعه روز افزون جمعیت ملزم به توسعه شهر است

رشد و توسعه روز افزون جمعیت ملزم به توسعه شهر است

در ادامه مراسم رضا مقیسه جانشین مدیر پروژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، با بیان اینکه با رشد و توسعه روز افزون جمعیت ملزم به توسعه شهر هستیم، افزود: درحال حاضر ترافیک مشکلات بسیاری برای مردم دارد که امیدواریم این پروژه با دقت و سرعت اجرایی شود.
وی تصریح کرد: قطعا اگر این پروژه ها و معابر ساخته نشود مشکلات متعددی را در دراز مدت خواهد داشت و موجب قفل شدن معابر خواهد شد، اظهار کرد: اجرای پروژه ها شهری از طرف قرارگاه خاتم برای کمک به عمران و آبادی و دارای انتفاع عمومی است که برای رفاه مردم شهر برنامه ریزی و عملیاتی می شوند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha