جزئیات واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس هفته آینده اعلام می شود

معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به شیوه درستی واگذار خواهند شد که جزئیات واگذاری آن هفته آینده اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، حسین قربانزاده صبح پنجشنبه در جریان بازدید از یک پروژه نیمه تمام ورزشی زنجان برای مولدسازی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فکر درستی از بهره‌وری دارایی‌ها در استان همانند پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری انجام نگرفته که سالیان سال رها شده است، ادامه داد: با دارایی‌های ثابت و غیر مولد داخل شهر زنجان می‌شد خیلی زودتر این ورزشگاه را تکمیل شود.

وی تصریح کرد: ورزشگاهی که در چند دوره ساخت مجدد و تجهیز شود نشان می‌دهد تدبیر درستی در خصوص تأمین منابع آن صورت نگرفته است.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی، با بیان اینکه منتظر باشیم که سازمان مدیریت و برنامه اعتباری را اختصاص دهد باتوجه به یک سری از مشکلات امکان پذیر نیست، بیان کرد: با دارایی های ثابت دولت و نهاد های دولتی و شرکت های دولتی و خود ورزش و جوانان می‌تواند اهرمی برای این موضوع باشند.

قربان زاده در ادامه با بیان اینکه در سفر های مولد سازی به استان ها به سراغ بهم رسانی دارایی‌های غیر مولد می‌رویم، افزود: بسیاری از پروژه هایی که رها شده است و مردم می بینند و حق دارند از مزایای مولدسازی ها بهره مند شوند، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها امسال سال تحول پروژه‌های رها شده به سطح قابل قبولی از پیشرفت فیزیکی است.

وی در ادامه با اشاره به ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این دو باشگاه به شیوه درستی واگذار خواهند شد که جزئیات واگذاری آن هفته آینده اعلام می‌شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: مسیر مولدسازی گام‌هایی دارد و براحتی مسیر نمیشود که باید با یک تدبیر دقیق انجام شود تا همه از مزایای آن بهره مند شوند.

قربان زاده افزود: یک هزار و ۲۵۰ دارایی مازاد در سطح کشور در هیت دولت تصویب شده است که در مسیر مولدسازی سازی قرار گرفته اند و در پروژه های عمرانی صرف خواهند شد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha