انتقاد چمران به کرایه‌های بی‌حد و حساب تاکسی‌های اینترنتی

رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از نرخ تاکسی‌های اینترنتی تاکید کرد: هیچ جایی بجز شورای شهر تهران حق نرخ‌گذاری درخصوص تاکسی‌های اینترنتی را ندارد و اینکه این موارد از سوی اتحادیه و صنف آنها پیگیری شود درست نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)مهدی چمران در آغاز یکصد و پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران، با انتقاد از نرخ‌های تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: نرخ کرایه‌های تاکسی باید توسط شورای شهر تهران مصوب شود و اینکه هر صنفی و اتحادیه‌ای در این باره وارد شود درست نیست.

وی با تاکید مجدد بر اینکه نرخ کرایه تاکسی باید توسط شورا تعیین شود، تصریح کرد: باید درخصوص شرایط نامناسب دریافت کرایه‌های تاکسی فکری شود و شورا باید در این موضوع دخالت کند و تاکسی‌های اینترنتی بر اساس مصوبه شورا عمل کنند و اینگونه نباشد که هر اتحادیه و صنفی نظر خود را اعلام کند.

چمران همچنین در ادامه جلسه امروز به عدم ارائه گزارش صورت وضعیت اسفندماه 1401 از سوی شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: متاسفانه علی‌رغم تذکر هفته گذشته آقای کاشانی عضو شورای شهر تهران، هنوز این صورت وضعیت‌ها و گزارشات به شورا ارسال نشده و امیدواریم هر چه زودتر شهرداری نسبت به این تذکر توجه داشته باشد تا نیازی به تذکرات مکرر نباشد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به آغاز دوره چهارم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای هیئت رئیسه مجلس بویژه آقای قالیباف؛ امیدواریم بتوانند در سال پایانی نیز به موفقیت‌های خود ادامه دهند.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری گفت: ما هم باید به مواردی که در این جلسه از سوی حضرت آقا اشاره شده است توجه کنیم و آن را یاد بگیریم و بیاموزیم و آن مسیر را دنبال کنیم.

به گزارش تسنیم، چمران همچنین پیش از جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران به جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران اشاره کرد و گفت: این جلسه امروز برگزار شد که جلسه مربوط به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس در ارتباط با موضوع حمل و نقل ترافیک و کاستن آلودگی هوا بود که کار جدید و نویی بود.

وی اضافه کرد: در این جلسه اعضای شورای شهر تهران در رابطه با گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس نظرات و پیشنهاداتشان را مطرح کردند البته ایراداتی نیز به گزارش مطرح شده داشتند و قرار شد به یک جمع‌بندی در این زمینه برسیم.

منبع:تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha