استعفای اسماعیلی عضو شورای شهر زنجان پذیرفته شد/ مخالفان چه می گویند؟

اسحاق اسماعیلی عضو شورای شهر زنجان که خبر استعفایش جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر ساز شده بود امروز رسما این استعفا را به شورا اعلام و مورد موافقت واقع شد که مخالفانی را از سوی اعضا شورا داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان؛ مجید ناصحی مقدم رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ظهر روز سه شنبه(۹ خرداد ماه) در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در جلسه قبل استعفای یکی از اعضای شورا را داشتیم، اظهار کرد: طبق آخرین فرایندی هر مصوبه در شورا ۱۵ روز فرصت برای کمیته تطبیق وجود دارد و کمیته تطبیق فرمانداری نظر خود را اعلام و نامه فرمانداری مبنی بر دعوت اولین عضو علی البدل شورا جهت شرکت در جلسه شورای شهر ارسال شد.

وی با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه شورا تعلل در اجرای عضو علی البدل دارد، تأکید کرد: روال قانونی همین است و تا زمانی که کمیته تطبیق نظر خود را در خصوص هر مصوبه ای تا ۱۵ روز اعلام نکند مصوبه اجرایی نمی شود و در این مصوبه نیز روال به همین منوال طی شده است.

در پایان جلسه نیز شورای شهر زنجان با استعفای اسحاق اسماعیلی موافقت کرد که موافقین و مخالفانی را از سوی اعضا شورا داشت.

مسیر خدمت گزاری در مسیر شورای شهر مهیا است

داوود حسنی یکی از اعضای مخالف استعفای اسحاق اسماعیلی عضو شورای شهر، گفت:همچنان مخالف استعفای اعضای شورای شهر هستم و معتقدم مسیر خدمت گزاری در مسیر شورای شهر مهیا است.

تعهد داده ایم ۴ سال در خدمت مردم باشیم اینگونه نشود که بگویند راه مجلس از شورای شهر میگذرد

مهدی طالب نیز از مخالفان این استعفا، اظهار کرد: متأسفانه یک رویه غلطی در کشور راه افتاده که کسانی که در شورای شهر منتخب می شوند بعد تصمیم می گیرند که بروند مجلس به نظر من این برازنده شوراها نیست، ما تعهد داده ایم که ۴سال در خدمت مردم باشیم و این موضوع باعث عدم اعتماد مردم به شورا می شود.

وی تاکیدکرد :اینگونه نشود که بگویند راه مجلس از شورای شهر میگذرد،کاش فرآیند دیگری راه بیفتد که به این راحتی نشود از شورا به مجلس رفت.

توضیح قانع کننده استعفا ارائه نشده

حجت الاسلام مجتهدی نیز از مخالفان این استعفا گفت: دلیل مخالفت من این است که ایشان هنوز هیچ توضیحی قانع کننده ای در متن استعفا و نه شفاهاً ارائه نداده اند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha