۲۳ خانه هلال در استان زنجان مجهز به تجهیزات امدادی شد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با دهه کرامت ۲۳ خانه هلال در سطح این استان با کمک های فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر به تجهیزات امدادی مجهز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،حکمت اله‌ هاشمی در آیین افتتاح تجهیز اقلام امدادی در خانه هلال روستای سهرین ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: بر اساس اولویت خطر پذیری خانه هلال را در همه روستاهای استان راه اندازی و تجهیز و آموزش مخاطرات و کمک های اولیه را به همه اهالی روستاهایی که خانه هلال دارد را آموزش خواهیم داد.

وی تصریح کرد: سپس با سازماندهی نیروها در مرحله سوم با تمرین و برگزاری انواع مانورها، چنانچه حادثه ای در روستا یا اطراف آن روی داد به عنوان ستاد و کمک کننده اقدامات لازم انجام، تا آمادگی پاسخگویی به موقع و تاثیرگذار در امدادرسانی به آسیب دیدگان از حوادث را از طریق خانه های هلال داشته باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهارداشت: با کمک فدارسیون بین االمللی صلیب سرخ و هلال احمر، مسئولان استانی، شهرستانی، بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا خانه های هلال تجهیز و در کمترین زمان بهترین خدمات را به آسیب دیدگان ناشی از حوادث ارائه دهیم.

هاشمی با بیان اینکه با این روش به حتم،اعتماد عمومی را به معنای واقعی محقق خواهیم کرد، افزود: امروز ۲۳ خانه هلال به ۲۱۸ کیلوگرم نایلون پوشش چادر، ۱۵۵ تخته پتو، ۴۰ تخته موکت، ۲۳ دستگاه چادر اسکان اضطراری، برانکارد، کیف امدادی، دیلم با دسته، کلنگ با دسته، بیل با دسته و... تجهیز شد.

وی خاطرنشان کرد: به این تجهیزات امدادی بسنده نخواهیم کرد و اقلام امدادی دیگر را پیگیری تا روستاها غنی و قوی از این تجهیزات باشد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha