خراسان جنوبی آخرین استان در رتبه‌بندی فراوانی سرقت است

جانشین رئیس پلیس پیشگیری از جرم فراجای خراسان جنوبی ادامه داد: خراسان جنوبی از نظر فراوانی سرقت رتبه در بین استان‌ها رتبه سی و سوم را دارد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، عارف زاده با اشاره به نقش رسانه در ایجاد احساس امنیت در شهروندان، گفت: اطلاع‌رسانی ناقص و عجولانه ممکن است افکار و امنیت روانی جامعه را بهم بزند.
وی با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی ناهنگام باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، تصریح کرد: رسانه به عنوان پرچمدار اطلاع‌رسانی نباید اخبار را از فضای مجازی پیگیری نکند بلکه باید به مرجع پ منبع مراجعه نماید.
جانشین رئیس پلیس پیشگیری از جرم فراجای خراسان جنوبی بیان داشت:
انتشار اخبار از منبع فضای فجازی آب در آسیاب دشمن ریختن است که اصحاب رسانه باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
عارف زاده تاکید کرد: از نشر اکاذیب توسط شبکه‌های معاند جلوگیری کنیم که از هر خبر کوچکی علیه نظام و کشور استفاده نکنند.
وی تصریح کرد: بر اساس آمار وقوع جرایم استان در سال 1401، سرقت اماکن خصوصی رتبه نخست، سایر سرقت‌ها رتبه دوم، وسایل اتومبیل رتبه سوم، سرقت داخل اتومبیل رتبه چهارم و سرقت منزل رتبه پنجم را دارند.
جانشین رئیس پلیس پیشگیری از جرم فراجای خراسان جنوبی ادامه داد: خراسان جنوبی از نظر فراوانی سرقت رتبه در بین استان‌ها رتبه سی و سوم را دارد و نوع سرقت‌ها به قدری بالا نیست که ایجاد احساس ناامنی بین مردم کند.
عارف زاده گفت: کم‌ارزش‌ترین سرقت‌ها در فراجای استان ثبت می‌شود به همین دلیل سرقت اماکن خصوصی رتبه اول را در بین انواع سرقت‌ها دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha