لزوم ریشه یابی علل طلاق توسط مدیران و فرمانداران

استاندار زنجان گفت: باید در خصوص علل طلاق در سطح استان مدیران مرتبط و فرمانداران بصورت نقطه ای توجه کنند و دلایل طلاق را بررسی و ریشه یابی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، محسن افشارچی صبح روز پنجشنبه در جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی یک نفوذ معنوی خاصی در کلام شان داشتند که برگرفته از صداقت ، معصومیت و تقوا و اخلاص ایشان بود.

وی با بیان اینکه اخلاص و رفتار امام خمینی برای همه ما مدیران درس و الگو است، افزود: علیرغم تمام مشکلات موجود و ناکارآمدی های شخصی باید تلاش کنیم تا گشایش در امور صورت پذیرد و در این روزهای که روزهای یاد امام است، منش امام نیز بسیار مهم است که باید آن فکر کنیم.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه باید در حوزه علوم انسانی و ارتباط آن با اشتغال اندیشیده شود،بیان کرد: در این راستا جلسات متعددی برگزار شود تا بتوان دید آیا در این حوزه میتوان زنجیره ارزش را ایجاد کرد یا نه؟

افشارچی با بیان اینکه ایجاد اندیشکده ها و تولید علم در این حوزه اصالت دارد، اظهار دارد: این حوزه با زندگی سر و کار دارد که باید در این مسئله فکر اساسی شود و همچنین در حوزه علوم انسانی تکنولوژی های جدید نیز می‌توانند کمک شایانی به این حوزه را داشته باشند در خدمت این حوزه باشند.

وی با بیان اینکه در ارتباط با بودجه های فرهنگی اتفاق میمونی در حال رخ دادن است، افزود: طی مطالبات صورت گرفته از سوی فعالین فرهنگی که باید اعتبارات فرهنگی پررنگ تر شود که نشان از این است کارهای فرهنگی در کشور به خوبی انجام می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه سال گذاشته ۷ هزار و ۸۲۱ مورد ازدواج در سطح استان زنجان به ثبت رسیده است که از این مقدار ۲ هزار و ۵۹۳ مورد منجر به طلاق شده است، بیان کرد: نشان دهنده این است که ۳۳ درصد منجر به طلاق بوده که باید در این خصوص
در سطح استان مدیران مرتبط و فرمانداران بصورت نقطه ای توجه کنند و دلایل طلاق را بررسی و ریشه یابی کنند.

افشارچی با بیان اینکه در حوزه اشتغال به نسبت سایر استان ها در وضعیت خوبی قرار داریم، تاکید کرد: حتی یک درصد نیز نرخ بیکاری در استان پایین باشد نباید بی توجه باشیم و تمام تلاشمان را در سطح استان در تمام حوزه ها ها انجام می دهیم.

وی افزود: اصلی ترین مسئله امیدوار بودن و کلان نگری است و باید بر مبنای امید حرکت کرده و تفکیک مسئله را انجام دهیم تا بتوانیم به سمت جلو پیش برویم.

انتهای پیام / نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha